فرماندار حمیدیه: مدیریت پسماند شهری حمیدیه جدی‌تر اعمال شود

خورنا: فرماندار حمیدیه گفت: مدیریت پسماند شهری حمیدیه باید جدی‌تر اعمال شود.

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حمیدیه اظهار کرد: هفتمین جلسه شورای سلامت و امنیت مواد غذایی این شهرستان با حضور مسئولان امر در فرمانداری برگزار و در خصوص مسائل بهداشتی شهرستان مصوباتی اتخاذ شد.

وی افزود: فعال سازی ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد در شهر حمیدیه به محوریت شهرداری و در روستاها با نظارت مضاعف بخشداری‌ها محقق می‌شود تا در این خصوص مشکلی گریبانگیر شهروندان نشود.

فرماندار حمیدیه ادامه داد: بسیاری از شهروندان در این زمینه گلایه مندی‌های خود را به مسئولان ابراز داشته‌اند که امیدواریم با انجام وظیفه اعضای شورای سلامت ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد قوی‌تر عمل کند.

وی همچنین با اشاره به ساماندهی زباله‌های شهری عنوان کرد: نحوه جمع آوری زباله‌های شهری از سوی شهرداری باید به شکلی اصولی‌تر انجام پذیرد تا شهر هر چه بیشتر پاکسازی شود.

فیوضی اضافه کرد: همچنین شهرداری باید نسبت به فعال کردن مدیریت پسماند شهری اقدام جدی‌تری کند و رعایت ملاحظات زیست محیطی را در دستور کار قرار دهد.

وی با بیان اینکه از مناطق مختلف شهر در راستای عدم رسیدگی به بهداشت و نظافت گلایه و شکوه‌های زیادی داشته‌ایم تصریح کرد: از شهروندان نیز انتظار داریم همکاری بیشتری با مسئولان داشته باشند تا شهری زیباتر ایجاد شود.

فرماندار حمیدیه در پایان خواستار نظارت بیشتر بر بوفه‌های مدارس این شهرستان شد و از مدیران مدارس و مسئولان بهداشتی خواست نظارت بیشتری در این خصوص اعمال کنند.