پیگیری مجدانه برای افزایش اعتبارات خوزستان/ دو خوزستانی عضو کمیسیون تلفیق شدند

خورنا: نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی از پیگیری متمادی برای افزایش اعتبارات خوزستان در بودجه سال‌ آینده دولت خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: اصلی‌ترین عامل استعفای نمایندگان مجلس شورای اسلامی از حوزه‌های انتخابیه خوزستان کاهش چشم‌گیر اعتبارات خوزستان بود که به صورت مجدانه برای افزایش اعتبارات در حال پیگیری هستیم.

وی افزود: خوزستان کمبودهای زیادی دارد که باید با توجه و اختصاص اعتبار این مشکلات برطرف شود ولی در بودجه ارائه شده دولت به مجلس شورای اسلامی خبری از این توجه خاص نبود و امیدواریم که این مشکلات در قانون بودجه تصویبی مجلس شورای اسلامی برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه باید در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خوزستان نمایندگانی داشته باشد، خاطر نشان کرد: در سال‌جاری خوزستان دو عضو در کمیسیون تلفیق دارد و این دو عضو یکی اسماعیل جلیلی نماینده شهرهای مسجدسلیمان، لالی و اندیکا و دیگری عباس پاپی‌زاده نماینده شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی است.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه باید به محرومیت‌های مضاعف خوزستان توجه خاص شود، تاکید کرد: باید به مشکلات استان به ویژه معضلات در بخش راه، آب، زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه استان توجه ویژه شود و در این زمینه اعتبارات باید به این بخش‌ها تزریق شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: استان خوزستان با محرومیت‌های فراوانش استحقاق کمبودها و کاهش اعتبارات را ندارد و تا آخرین زمان تصویب لایحه بودجه برای افزایش اعتبارات خوزستان تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی حوزه‌‌های انتخابیه شهرهای خوزستان روز ۱۸ آذر ماه یعنی فقط یک روز پس از تحویل لایحه بودجه توسط رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی به دلیل کاهش اعتبارات خوزستان و تخصیص اعتبار ویژه برای اجرای پروژه انتقال آب از سرشاخه‌های کارون از سمت نمایندگی در مجلس شورای اسلامی استعفا کردند.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13921005000783#sthash.IanW89zr.dpuf