آبفای خوزستان به تعهدات خود عمل نمی‌کند/نارضایتی شهروندان بندر امام

خورنا: معاون شهردار بندر امام خمینی گفت: آبفای استان خوزستان به تعهدات خود مبنی بر آسفالت‌ریزی و روکش آسفالت نوارهای حفاری شده عمل نمی‌کند.
علی انصاری در گفتگو با فارس اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای بین مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری به نمایندگی از شهرداران و مدیرکل آب و فاضلاب استان خوزستان به نمایندگی از شرکت‌های آبفا منعقد شده بود.
وی تصریح کرد:  بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده بود بلافاصله پس از اجرای پروژه‌های آبفا و شبکه‌گذاری، عملیات ترمیم صورت گرفته و بلافاصله پس از عملیات ترمیم نیز، روکش کامل آسفالت در معابر با عرض گذر بیش از هشت متر و طول عمر کمتر از چهار سال انجام شود.
معاون شهردار بندر امام خمینی اذعان داشت: متأسفانه با وجود اجرای شبکه فاضلاب و تخریب زیرساخت‌ها و خیابان‌های بندر امام، تاکنون آبفای خوزستان به تعهدات خود در این قبال عمل نکرده و همین مسئله موجه بروز نارضایتی بین شهروندان شده است.
انصاری خاطرنشان کرد: از یک سال گذشته تاکنون تنها یک خیابان روکش آسفالت شده و مابقی معابر و خیابان‌ها همچون خیابان‌های منازل گمرک به بهانه عدم تحقق بخش مالی پروژه به حال خود رها شده و یا بخشی دیگر بصورت غیر اصولی ترمیم‌ شده‌اند.
وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که در این ارتباط برای شهروندان به وجود آمده است از اداره آبفای خوزستان انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر به تعهدات خود عمل کرده و نسبت به ترمیم و روکش آسفالت خیابان‌های حفاری شده اقدام کند.