برای بچه‌دار شدن از فیلترشکن استفاده کنید!

خورنا: دختر و پسر در طول پخش برنامه نود در نظرسنجی شرکت می‌کنند و عادل فردوسی‌پور با بررسی افرادی که به یک گزینه خاص رای داده‌اند، دختر و پسرهای همفکر را در یک سبد قرار می‌دهد. سپس هوشنگ نصیرزاده عروس و دامادها را به قید قرعه انتخاب و پس از رفع ایرادات مدنظر فیفا، آنها را به عقد یکدیگر درمی‌آورد.

احسان پیربرناش، فیلتر شدن «وی‌چت» را دستمایه طنز امروز خود در ستون «طنزانه» شماره امروز روزنامه قانون قرار داده است.

پیربرناش می‌نویسد: «جهان سوم جایی ا‌ست که تلویزیون بی‌وقفه تو را به بچه‌دار شدن ترغیب می‌کند اما سه روز بعد وی‌چت را به‌ واسطه ضدتبلیغات همان صدا و سیما فیلتر می‌کنند که مبادا به کسی بگویی دوستت دارم. البته این اصلا بهانه خوبی نیست که بگویید چون نمی‌توانستید با کسی آشنا شوید و ازدواج کنید، بچه‌دار نشدید. اینها همه‌اش بهانه است. آدم اگر فعل خواستن را صرف کند، از طریق گرده‌افشانی هم می‌تواند بچه‌دار شود اما به شرط آنکه نشان بدهد واقعا از گرده‌افشانی متنفر است و از روی اجبار تن به آن می‌دهد، چرا که اگر دوستان ما پی ببرند گروهی از این کار لذت می‌برند، آن را هم فیلتر می‌کنند و آن موقع است که برای بچه‌دار شدن هم باید از فیلترشکن استفاده کنیم.

با این تفاسیر برای آشنایی دختر و پسر چند راه بیشتر نمی‌ماند. در این مطلب با سه روش منحصر به‌ فرد آشنایی خانواده‌ها آشنا می‌شویم:

آشنایی از طریق نوشته‌های پشت نیسان

هر خانواده ایرانی یک نیسان آبی می‌خرد و پشت آن عکسی از داماد، به همراه مشخصات و مهارت‌های فردی او می‌نویسد. پشت نیسان، به‌ نوعی نقش پروفایل داماد را در این روش ایفا می‌کند، منتها تعویض عکس و ویرایش مشخصات کاربری به راحتی وی‌چت و فیس‌بوک نیست. اگر خانواده‌ای دو پسر مجرد دارد، استفاده از پشت خاور می‌تواند کارآمدتر باشد.

دیالوگ مرتبط

مالک ماشین در استاتوسی پشت نیسان نوشته: … وی‌چت اگر نیست، نیسان هست هنوز

دختر یک دل نه صد دل عاشق می‌شود و می‌گوید: وای چه رمانتیک! مامان همین خوبه دیگه … تازه شاعر هم هست.

مادر: هزار بار بهت نگفتم به این نوشته‌های پشت نیسان اعتماد نکن؟ نشنیدی تلویزیون می‌گفت توی اروپا هزاران نفر به‌ خاطر اینکه فریب نوشته‌های پشت نیسان آبی رو خوردن، ایدز گرفتن، بعد بلافاصله غرق شدن؟ بمیری من راحت بشم از دستت ایشاالله، آقا توام برو پشت یه خاوری، کامیونی، چیزی …. چیه دو ساعته دنبال این لگن راه افتادی؟

پدر با هزار بدبختی سبقت می‌گیرد. پشت نیسان بعدی نوشته شده: «حالا کی از پشت لباستو می‌بنده؟!» مادر و پدر از خجالت سرخ می‌شوند، دختر ریز می‌خندد.

آشنایی از طریق ارسال امواج پارازیت

با توجه به اینکه هنوز در این مملکت روستاهایی هستند که برق ندارند اما بلااستثنا پارازیت دارند، بهترین روش برای آشنایی، ارسال مهر و محبت کنترل‌شده از طریق امواج پارازیت است. دریافت‌کننده به محض رویت امواج، زن عقدی ارسال‌کننده محسوب می‌شود و حق طلاق هم طبق قانون با مخابرات خواهد بود.

دیالوگ مرتبط

دختر با خوشحالی وارد خانه می‌شود و فریاد می‌زند: مامان بیا، مامان بیا … خواستگارم دکتره.

مادر: از کجا فهمیدی ذلیل‌مرده؟

دختر: آخه اصلا معلوم نیست چی نوشته!

آشنایی از طریق ارسال پیامک به برنامه نود

دختر و پسر در طول پخش برنامه نود در نظرسنجی شرکت می‌کنند و عادل فردوسی‌پور با بررسی افرادی که به یک گزینه خاص رای داده‌اند، دختر و پسرهای همفکر را در یک سبد قرار می‌دهد. سپس هوشنگ نصیرزاده عروس و دامادها را به قید قرعه انتخاب و پس از رفع ایرادات مدنظر فیفا، آنها را به عقد یکدیگر درمی‌آورد.

دیالوگ مرتبط

هوشنگ نصیرزاده: شماره صد و بیست و دو هزار و نهصد و نود و شماره سه هزار و هفتصد و بیست و سه

عادل فردوسی‌پور: اوه اوه، به قول شاعر: کبوتر با کبوتر، باز با باز، کند هم جنس با هم جنس پرواز … نمی‌شه یه فرصت دیگه بهشون داد آقای نصیرزاده؟

هوشنگ نصیرزاده: وا … دست ما نیست، فیفا اگر بفهمه دو بار قرعه‌کشی شده ممکنه این زوج رو با محرومیت‌هایی مواجه کنه.

عادل فردوسی‌پور پوزخندی می‌زند و به طعنه می‌گوید: البته فیفا باید در نظر داشته باشه این بنده‌های خدا همینجوری هم توی محرومیت هستن … به هر حال مبارک باشه … بریم سراغ آیتم نود تا نود.»