استعفای نمایندگان خوزستان باید اعلام وصول شود

خورنا: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی از سمت نمایندگی استعفا کرده‌اند و باید استعفا در صحن علنی مجلس اعلام وصول شود.

سیدشکرخدا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: استعفای نمایندگان خوزستان باید در صحن علنی بررسی شود و پیش از این بررسی نیاز است که استعفاها توسط هیئت رئیس اعلام وصول شود.

وی با اشاره به اینکه بر استعفای خود پافشاری می‌کنیم، تاکید کرد: استعفا کرده‌ایم و بر این استعفا پافشاری می‌کنیم و می‌کوشیم تا این استعفاها در مجلس بررسی شود.

این نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تاکید داریم تا مشکلات خوزستان مورد بررسی قرار گیرد و به این دلیل باید در صحن علنی به دلایل استعفای نمایندگان خوزستان توجه شود و نمایندگان خوزستان تنها این دلیل را برای استعفای خود مطرح کرده‌اند.

موسوی با اشاره به اینکه بر استعفای خود تاکید داریم، افزود: این استعفاها نه سوری است و نه نمایشی، در این باره باید مسئولان ملی و استانی به مشکلات مردم توجه بیشتری کنند.

وی با اشاره به مشکلات مردم خوزستان گفت: انتقال آب از سرشاخه‌های کارون و مشکل آلودگی هوا هر دو مسائلی هستند که باید به آنها توجه شود ولی در بودجه سال ‌۹۳ در این باره اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته نشده است و به این دلیل به روند بودجه‌ریزی اعتراض کردیم و استعفا دادیم.

نماینده اصول‌گرای مجلس نهم افزود: معتقدیم که بر اساس مشکلات خوزستان به این استان اعتبار اختصاص نیافته است و در بودجه‌ریزی اولویت‌هایی به جز محرومیت را در نظر گرفته‌اند و به این دلیل باید در بندهای بودجه تغییراتی اعمال شود و بی‌مهری اتفاق افتاده برای خوزستان اصلاح شود.