۲ انتصاب جدید در دانشگاه علوم پزشکی اهواز

خورنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز طی حکمی دکتر عبد الله رفیعی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه ی آموزش دانشگاه منصوب کرد .در متن این حکم آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر عبداله رفیعی

عضو محترم هیات علمی دانشکده پزشکی

سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد ، دانش و تجارب ارزنده علمی و اجرائی جنابعالی در دانشگاه باحفظ  سمت آموزشی به موجب این ابلاغ ، به عنوان  « سرپرست معاونت توسعه آموزش دانشگاه » منصوب می شوید . تا با استعانت از خداوند سبحان و با استفاده از ظرفیت اعضای محترم هیات علمی دانشگاه نسبت به ارتقاء کیفیت برنامه های آموزشی براساس استاندارهای ملی و بین المللی ، بهبود و اصلاح ساختار نظام آموزشی دانشگاه ، تدوین برنامه راهبردی معاونت آموزشی و دانشکده ها ، توسعه و گسترش رشته های تحصیلات تکمیلی در گروه های علوم پایه و بالینی و…. گامهای موثری بردارید.امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانونمداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

گفتنی است که دکتر عبدالله رفیعی هم اکنون دانشیار دانشگاه علوم پزشکی در رشته انگل شناسی می باشد و در سوابق اجرایی ایشان عناوینی چون معاونت پژوهشی دانشگاه ؛معاونت دانشجویی ومدیریت آموزشی دانشگاه وجود دارد .

همچنین دکتر سید اسماعیل ایدنی طی حکمی مهندس احسان بیگ زاده را به عنوان مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه منصوب کرد.

مراسم تکریم ومعارفه مدیر آمار و فناری دانشگاه امروز ۹۲/۱۰/۱ با حضور دکتر فرهنگ کره بندی رئیس دفتر ریاست دانشگاه در محل مدیریت آمار و فناوری دانشگاه برگزار شد.

دکتر فرهنگ کره بندی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مهندس عباسی اصل خواستار پیگیری برنامه های در حال انجام مدیریت آمار و فناوری اطلاعات شد

همچنین در این مراسم مهندس بیگ زاده ضمن تشکر از زحمات مهندس عباسی اصل خواستار همکاری و تلاش مضاعف پرسنل در پیشبرد برنامه های در حال اجرای مدیریت آی تی دانشگاه شد.

گفتنی است پیش از این مهندس فهیمه عباسی اصل به مدت یکسال عهده دار این سمت بوده است.

انتهای خبر/ احمد عامری