انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در ماهشهر

خورنا: شهرداری‌ها باید نقش فعال‌تری در زمینه فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد ایفا نمایند.

ایلنا: جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری بندر ماهشهر به ریاست سید جعفر طباطبایی سرپرست فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه طباطبایی فرهنگ را از گامهای مهم و تأثیر گذار در مبارزه با اعتیاد عنوان داشته و گفت: باید تمامی دستگاههای مسئول اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه‌ای در راستای مبارزه با مواد مخدر بکار گیرند. طباطبایی اقدامات فرهنگی و ورزشی را دو بال مهم در این زمینه دانسته و اعلام داشت: باید ورزش همگانی را توسعه نموده و روح نشاط و شادی را در جامعه گسترش داد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها باید نقش فعال تری در زمینه فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد ایفا نمایند، خواستار هماهنگی و همکاری کلیه دستگاه‌های مختلف در پیشگیری از اعتیاد شد.

طباطبایی در بخش دیگر از سخنان خود از انهدام یک باند مواد مخدر و کشف بیش از ۲کیلوگرم تریاک خبر داده و افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در یک اقدام پلیسی و عملیاتی و با اشرافیت کامل یک باند قاچاق مواد مخدر را در شهرستان شناسایی و دستگیر نمودند.

وی تصریح کرد: این باند اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان می‌نموده و باعث اغفال برخی از نوجوانان و جوانان شهرستان شده است.

طباطبایی خاطر نشان کرد: مته‌مان دستگیر شده پس از بازجویی‌های مقدماتی به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل شده‌اند.