گزینه نهایی فرمانداری اهواز چه کسی است؟

خورنا: دکتر مقتدایی استاندار خوزستان در نخستین نشست خبری خود با رسانه های استان عنوان داشت: سعی خواهد شد برای انتصاب فرمانداران شهرهای مهم و حساس استان از مدیران با مدرک دکتری مرتبط با مدیریت شهری بهره ببریم.

از دکتر علی بختیارپور جانباز جنگ تحمیلی و   استاد جغرافیای طبیعی (ژئومورفولوژی) دانشگاه آزاد اسلامی اهواز به عنوان گزینه جدی برای فرمانداری  اهواز نام می برند.

گفتنی است دکتر مقتدایی استاندار خوزستان در نخستین نشست خبری خود با رسانه های استان عنوان داشت: سعی خواهد شد برای انتصاب فرمانداران شهرهای مهم و حساس استان از جمله اهواز ،آبادان ، دزفول از مدیران تحصیلکرده با مدرک دکتری مرتبط با مدیریت شهری بهره ببریم.
دکتر علی بختیار پور اخیرا در یادواره سرداران و شهدای گردان حضرت سیدالشهدای اهواز اظهار کرده بود: متاسفانه در جامعه امروزی تملق و چاپلوسی به ابزاری برای رشد تبدیل شده است.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس در بین رزمندگان اسلام از تملق و چاپلوسی خبری نبود چون کسانی که در میدان بودند دارای ارزش بودند و کارها را به خوبی انجام می دادند.
گفته می شود بختیارپور در دوران تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در ستاد دکتر محمد باقر قالیباف در خوزستان فعالیت داشته است.

این استاد دانشگاه آزاد اهواز با بیان اینکه ضدیت با تملق ریشه در عقاید شیعه دارد افزود: مهمترین مسئله ای که در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاد عدم چاپلوسی و شعار گویی بود که باعث پیروزی های زیادی نیز شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • هوادار روحانی درود بر مقتدایی قالیبافی!!!!!!
  • علی سلام خواستم یک نکته مهم به هوادارجناب اقای روحانی بگم واینکه مدیربایدتوانمندودلسوزوبه فکروضعیت بحرانی خوزستان باشدچه روحانی باشدوچه قالیبافی ، عزیزم یکجانبه نگرنباش وبه فکراینده استانمان باش که دودرصدنفت پریدواب هم به اصفهان منتقل میشود