واکنش هاشمی رفسنجانی به استعفای نمایندگان/ نمایندگان خوزستان از احمدی نژاد حمایت می کردند!

خورنا: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دولتمردان دولت گذشته تخصص و ظرفیت اداره کشور را نداشتند گفت: محمود احمدی‌نژاد، پول‌دارترین دولت ایران را در اختیار داشت، اما مقروض‌ترین دولت تاریخ این کشور را تحویل داد.

به گزارش خورنا به نقل از تسنیم، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در دیدار با روحانیون استان کرمان، با بیان اینکه هشت سال گذشته مقطع بدی برای کشور بود، اظهار کرد: خیلی از سوءمدیریت‌ها از روی سوء نیت نبود، بلکه دولتمردان دولت گذشته تخصص و ظرفیت اداره کشور را نداشتند.

دولت در بودجه سال آینده توان تامین ۲۴۰ طرح را دارد

وی افزود: وقتی یک دولت در سفرهای استانی پس از چند دقیقه ۳۰۰ طرح را بدون مطالعه و کار کارشناسی تصویب می‌کند، نتیجه‌اش برجای ماندن بیش از چهار هزار طرح نیمه تمام در کشور است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دولت در بودجه سال آینده به سبب اوضاع وخیم اقتصادی توانسته تنها برای ۲۴۰ طرح بودجه تامین کند، تصریح کرد: متاسفانه نمایندگان مجلس نیز به این بهانه که به استان و شهرشان بودجه نرسیده است، استعفا می‌دهند، در حالیکه همین نمایندگان روزی از دولت پیشین حمایت، تجلیل و به آن افتخار می‌کردند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس جواب مردم خوزستان راتو میدهی
  • م .ر دلیل نمیشه چون نمایندگان خوزستان به دولت کنونی تجلیل و افتخار نمیکنن پس باید دولت به مردم خوزستان ظلم کنه .این اعتداله ؟؟؟؟؟ بنظر میاد علت اصلی ظلم به خوزستانی ها به خاطر کم بودن رای ایشون به دولت باشه