امام جمعه امیدیه: مسکن مهر امیدیه به فراموشی سپرده شده است

خورنا: امام جمعه امیدیه گفت: مسکن مهر این شهرستان توسط مسئولان به فراموشی سپرده شده و لازم است مسئولان امر این موضوع را هر چه سریع‌تر پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، حجت‌الاسلام مهدی علیزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان ضمن تسلیت به‌مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: اگر انقلاب ما امروز در جهان سربلند است و کشور ایران مقتدر، به‌خاطر حضور مردم ولایتمدار ما در صحنه است.

وی تصریح کرد: وقتی که رئیس جمهور منتخب مردم با اتکا به این حضور در صحنه و اقتدار مردم، مقتدرانه در عرصه‌های بین‌المللی همچون سازمان ملل قطعنامه‌ای را علیه نظام استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل به تصویب اکثریت قاطع آرا می‌رساند نشان می‌دهد اقتدار کشور اسلامی ایران در جوامع بین‌الملل بیشتر از همیشه پابرجاست.

وی در ادامه در خصوص برخی مسائل شهرستان امیدیه اظهار نظر کرد: مشکل نخست امیدیه مسئله شهرک یاسر است که از ابتدای انقلاب تاکنون کوچکترین خدماتی به اهالی آنجا ارائه نشده و به‌واقع با نام آن را شهرک مظلوم نامیده‌اند.

علیزاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه چند روزی‌ست که شهرداری امیدیه پا پیش گذاشته و نسبت به نظافت آن اقدام می‌کند اما نیروی انتظامی نیز باید به‌منظور برقراری امنیت مضاعف آن مکان، حضور یافته که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: اما نکته مهم آن است که مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی فکر اساسی برای این شهرک ۵ هزار نفری کرده تا شکل خاصی بگیرد و مردم ولایتمدار و جنگزده دوران دفاع مقدس که در این محل زندگی می‌کنند روی آسایش و آرامش را بعداز سی و چند سال ببینند.

امام جمعه امیدیه همچنین عنوان کرد: مسئولان برای رفع مشکلات این شهرک باید همت کنند و با عزمی راسخ وارد میدان شوند.

وی با بیان اینکه نکته دوم در خصوص مسکن مهر امیدیه است، ابراز داشت: مسکن مهر توسط دولت نهم و دهم بنا نهاده شده که افراد محروم و کم درآمد جامعه صاحب سرپناه و خانه‌ای شوند.

علیزاده تصریح کرد: اما با روی کار آمدن دولت جدید مسکن مهر امیدیه توسط مسئولان به فراموشی سپرده شده و هم‌اکنون ما شاهد آن هستیم که سایر دست اندرکاران مسکن مهر امیدیه همچون کارفرمایان و پیمانکاران آن به شکل لجام گسیخته‌ای سعی در چپاول و اخاذی مردم بی‌دفاعی دارند که به‌جای خانه‌ای که با ۱۰ میلیون صاحب آن می‌شدند امروز به آنها گفته می‌شود ۴۰ میلیون بدهید تا صاحب خانه‌ای که بیش از چهار سال است ثبت نام کرده و مبالغی نیز واریز برای تکمیل آن واریز کرده‌اید شوید.

وی خطاب به مسئولان عنوان کرد: اگر افراد مبالغ هنگفتی را برای خرید مسکن داشتند که در بهترین نقطه شهر واحدهای لوکس خریداری می‌کردند.