مردم از دستگاه‌های اجرایی خوزستان گلایه‌مند هستند

خورنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان از گلایه‌مندی شهروندان از دستگاه‌های اجرایی سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی عماد در آیین تجلیل از پژوهشگران بر‌تر استان خوزستان که عصر امروز در سالن سردار شهید علی هاشمی استانداری انجام شد، اظهار کرد: مردم به خاطر مراجعات زیاد به دستگاه‌های اجرایی از آن‌ها گلایه‌مند هستند.

وی با طرح این سوال که نگاه‌ها از بیرون به دستگاه‌های اجرایی چگونه است افزود: دستگاه‌های اجرایی ما پاسخگوی مردم نیستند زیرا برای یک کار باید شهروندان چندین بار مراجعه کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان در ادامه از پژوهشگران خواست تا برای رفع مشکلات دستگاه‌های اجرایی به کمک استانداری بیایند.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان از طرح‌های پژوهشگران برای برطرف شدن مشکلاتی که در دستگاه‌های اجرایی وجود دارد استقبال می‌کند.

عماد تاکید کرد: باید دستگاه‌های اجرایی ما توانمند شوند تا بتوانند به مراجعات خود پاسخگو باشند و این مشکلات برطرف شود.

به گفته وی، هیچ توسعه‌ای در کشوری به وجود نمی‌آید و امکان پذیر نیست مگر اینکه تفکر آن جامعه عوض شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در کشور توسعه به وجود بیاید باید طرح‌های پژوهشی را کاربردی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از طرح‌های پژوهشی وجود دارد ولی نه تنها سودی برای کشور ندارند بلکه ضرر هم دارند زیرا وقت زیادی برای آن صرف شد و هزینه‌هایی نیز در بر داشت.

عماد بیان کرد: هم اکنون نتایجی از طرح‌های پژوهشی که توسط پژوهشگران انجام شده در جامعه ما به چشم نمی‌خورد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *