۶ بانده شدن مسیر آبادان ـ خرمشهر ـ شلمچه از اقدامات مهم منطقه آزاد اروند است

خورنا: فرماندار ویژه آبادان گفت: شش بانده شدن مسیر آبادان -خرمشهر -شلمچه از اقدامات مهم منطقه آزاد اروند است.

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند پروژه شش بانده شدن محور آبادان- خرمشهر – شلمچه آغاز شده است.

وی افزود: در فاز نخست این پروژه قرار است از میدان فرهنگ تا میدان هتل آبادان اصلاح تا این مسیر شش بانده شود.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: اجرای این پروژه از اهمیت زیادی برخوردار است که اعتبارات مورد نیاز آن از طریق منطقه آزاد اروند تامین می‌شود.

وی تصریح‌کرد: در واقع می‌توان این پروژه‌ را یکی از طرح‌های مهم منطقه آزاد اروند در منطقه برشمرد که تاثیر مهمی بر کاهش ترافیک این مسیر دارد.

فرماندار ویژه آبادان اضافه‌کرد: علاوه بر منطقه آزاد، پالایشگاه نیز قرار است در اجرای این طرح نیز همکاری لازم را انجام دهد.

وی خاطرنشان‌کرد: هم‌اکنون کار پاک‌سازی این مسیر از تاسیسات شهری و زیربنایی در حال انجام است.

ایلخاص‌زاده افزود: پس از آن نیز عملیات مربوط به ۶ بانده شدن این مسیر انجام خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود این پروژه در مدت شش ماه انجام و آماده بهره‌برداری شود.

وی در خصوص صبحت‌های خود در زمینه پیگیری عدم حضور منطقه آزاد اروند در جلسه شورای سلامت نیز گفت: اعتقاد داریم که در بحث سلامت همه باید در تمام توان و تلاش خود را انجام دهیم.

فرماندار ویژه آبادان تصریح‌کرد: بر این اساس با تعامل و همفکری بین همه دستگاه‌های ذیربط می‌توان بر بسیاری از مشکلات موجود در شهرستان را رفع کرد.