برای معارفه شهردار دزفول در انتظار ابلاغیه وزارت کشور هستیم

خورنا: سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول گفت: زمان معارفه شهردار جدید دزفول هنوز اعلام نشده است و باید این زمان از جانب وزارت کشور ابلاغ شود.

حسین گلستان باغ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول با بیان اینکه زمان معارفه شهردار جدید دزفول هنوز اعلام نشده است و باید این زمان از جانب وزارت کشور ابلاغ شود اظهار داشت: برای گرفتن حکم شهردار به دلیل اینکه جمعیت شهری بالای ۲۰۰ هزار نفر بوده باید وزارت کشور رسما تصمیم گیرد.

وی اضافه کرد: ما نیز منتظر هستیم که وزارت کشور حکم تصویب شده را به شورای شهر دزفول ابلاغ کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول تصریح کرد: حکم محمدرضا کرمی که از جانب شورای شهر به عنوان شهردار منتخب به وزارت کشور معرفی شده، پس از بررسی‌های صورت گرفته تصویب شده و پس از طی مراحل قانونی و تایید وزارت اطلاعات اعلام خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت پروژه‌های عمرانی و اعتبارات در نظر گرفته شده این شهر عنوان کرد: در این دوره شورا، هنوز اعتبار جدیدی اخذ نشده است و شهردار دزفول باید برای تعیین بودجه سال ۹۳ طرح‌ها و میزان اعتبارات مورد نیاز را آماده کند.

گلستان باغ در ادامه بیان کرد: شهردار همچنین باید لیست طرح‌ها را به شورای شهر تحویل دهد تا بررسی‌های لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تمام طرح‌ها در بودجه سال ۹۳ بررسی شده است و درصدد هستیم تا بتوانیم اعتبارات لازم را اخذ کنیم ابراز داشت: در کمیسیون‌های مختلفی که هر هفته در شورای شهر برگزار شده تاکنون ۳۸ مصوبه در شورای شهر اجرایی و موضوعات خوبی انجام گرفته است.