فرماندار رامشیر، مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجه استانداری خوزستان شد

خورنا: حمید سیلاوی به عنوان مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجه استانداری خوزستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان با حضور معاون امنیتی و انتظامی استانداری برگزار شد.

در این مراسم معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت : می بایست ضمن احترام به شأن پناهندگان خارجی، اعمال قانون طبق دستورات و بخشنامه های وزارتی صورت پذیرد.

قدرت الله دهقان تأکید کرد : باید از ورود اتباع و مهاجرین خارجی به صورت غیرقانونی جلوگیری شود و از هرگونه استقرار آنها جلوگیری به عمل آید.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در سالهای گذشته طرح شناسایی اتباع بیگانه اجرا شده و مهاجرینی که مجاز به سکونت در استان بوده اند مشخص شده اند افزود : در بحث نگهدای و نظارت بر مهمانشهرها و اردوگاهها نیز می بایست نهایت تلاش در جهت استفاده صحیح و بهینه صورت گیرد.

دهقان بر اجرای طرح های عمرانی برابر مصوبات وزارت کشور تأکید کرد و اضافه نمود : در حال حاضر بیشتر اتباع خارجی استان عراقی و افغانی هستند که باید برابر بخشنامه های ابلاغی و تصمیمات شورای عالی امنیت ملی نگهداری و یا به کشورشان انتقال داده شوند.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الله دهدشتی تقدیر و حمید سیلاوی به عنوان مدیر کل جدید اتباع و مهاجرین خارجه به حاضران معرفی شد.

پیش از این حمید سیلاوی به عنوان  فرماندار شهرستان رامشیر مشغول به خدمت بود.

انتهای خبر/ رضا اکبری