سرپرست میراث فرهنگی شوشتر معرفی شد

خورنا: با صدور حکمی از سوی مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان علی‌محمد چهارمحالی به عنوان سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوشتر منصوب شد.

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان در این باره اظهار کرد: نظر به سابقه درخشان علی‌محمد چهارمحالی که یکی از کارشناسان خبره و توانمند در عرصه شهرستان شوشتر است وی به سمت سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شوشتر منصوب شده است.

افشین حیدری خاطر‌نشان کرد: چهارمحالی از نظر تحقیقات تاریخی و اشراف به بافت تاریخی و توانمندی در حوزه فعالیت‌های پژوهشی در عرصه آثار تاریخی بین کارشناسان استان خوزستان نیرویی شاخص و نمایان است و به این دلیل وی به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان شوشتر منصوب شده است.

وی یادآوری کرد: شهرستان شوشتر دارای توانمندی‌های زیادی در عرصه تاریخی و فرهنگی است و قائم‌مقام سازمان میراث فرهنگی به این شهرستان توجه خاص دارد و به این دلیل تلاش شده تا در انتخاب سرپرست این اداره دقت نظر شایسته‌ای شود تا نیرویی خبره به این کار گماشته شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: برای شهرستان شوشتر برنامه‌های زیادی در دست طراحی است که با استفاده از توان نیروهای اداره کل میراث فرهنگی و مدیریت جدید اداره میراث فرهنگی شهرستان شوشتر در راستای تحقق این برنامه‌ها گام خواهیم برداشت.

حیدری افزود: شوشتر به واسطه داشتن آثار تاریخی متعدد و ۱۳ اثر ثبت جهانی دارای شرایطی ویژه است و به این دلیل می‌کوشیم تا به این شهر توجه خاص شود.