اهوازی‌ها پای پیاده به کربلا می‌روند

خورنا: مسئول هیئت کریم اهل بیت (ع) اهواز از عزیمت اهوازی‌ها به کربلای معلی خبر داد و گفت: این عاشقان با پای پیاده به زیارت کوی دوست می‌روند.

سیدرضا امام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: جمع زیادی از مردم اهواز به مناسبت فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با پای پیاده به کربلای معلی می‌روند.

وی افزود: اکثر کسانی که می‌خواهند به مناسبت اربعین به کربلا بروند از جوانان ولایت‌مدار اهواز هستند که به عشق حضرت امام حسین (ع) قصد دارند پیاده طی مسیر کنند.

مسئول هیئت کریم اهل بیت (ع) اهواز تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده قرار است اعضای پنج هیئت مذهبی از شهر اهواز در این همایش معنوی حضور یابند.

وی در ادامه به معرفی هیئت‌های شرکت کننده در برنامه پیاده‌روی اربعین حسینی پرداخت و اضافه کرد: هیئت محبان حضرت فاطمه زهرا (س)، هیئت روضه الزهرا (س) و هیئت کریم اهل بیت (ع) اهواز از جمله هیئت‌هایی هستند که در این آئین حضور می‌یابند.

امام در ادامه بیان کرد: همچنین هیئت حضرت رضا (ع) و هیئت مشکات الهدی نیز در در برنامه پیاده روی اربعین حسینی حضور خواهند داشت.

وی اظهار امیدواری کرد که جوانان و اعضای هیئت‌های مذهبی اهواز در کنار میلیون‌ها زائر دلباخته کوی دوست مسیر شهر نجف تا کربلا در کشور عراق را پیاده بپیمایند.

به گفته مسئول هیئت کریم اهل بیت (ع) اهواز، زمان حرکت کاروان پیاده روی اربعین حسینی از اهواز جمعه ۲۹ آذر ماه خواهد بود.

وی در پایان گفت: برنامه‌های بدرقه کاروان پیاده‌روی اربعین حسینی در شهر اهواز متعاقبا به اطلاع همه هم‌استانی‌ها به ویژه مردم ولایت مدار اهواز خواهد رسید.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920926000287#sthash.RwQLHczI.dpuf