بهره‌برداری از فاز نخست جاده کمربندی جدید ماهشهر تا پایان امسال

خورنا: سرپرست فرمانداری ماهشهر خواستار بهره‌برداری فاز نخست جاده کمربندی بندر ماهشهر ـ بندر امام خمینی تا پایان سال‌جاری شد.

سیدجعفر طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه جاده کمربندی شهرستان بندر ماهشهر با حضور مسئولان شهرستان و نماینده مجری شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در فرمانداری بندر ماهشهر برگزار شد.

وی با اشاره به جایگاه حمل و نقل در ماهشهر و بندر امام خمینی و تردد روزانه ماشین‌های سنگین در این منطقه افزود: با توجه به موقعیت شهرستان، استقرار صنایع پتروشیمی و اسکله‌های بنادر و دریانوردی، روزانه شاهد تردد هزاران کامیون در محورهای شهرستان بندر ماهشهر هستیم.

سرپرست فرمانداری ماهشهر ادامه داد: از این‌رو تمام متولیان این پروژه باید اهتمام خود را در راستای احداث جاده کمربندی به کار گیرند.

وی همچنین عنوان کرد: با بهره‌برداری ازاین پروژه ملی، خدمت بزرگی به شهروندان شهرستان می‌شود و از تردد ماشین‌آلات سنگین به مرکز شهر، افزایش ترافیک و افزایش مصرف سوخت خودروهای عبوری جلوگیری خواهد شد.

طباطبایی افزود: امیدواریم تا پایان سال‌جاری فاز نخست جاده کمربندی، محصور به جاده‌های ماهشهر هندیجان و ماهشهر چمران به بهره‌برداری کامل برسد.

وی خاطرنشان کرد: جاده کمربندی جدید بندر ماهشهر ـ بندر امام خمینی به طول ۲۸ کیلومتر توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حال اجراست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهدی حمیدی کماکان این جاده در دست ساخته و هنوز کمتر از بیست درصد پیشرفت فزیکی داشته بعد از گذشت ده سال.احتمالا ساختش به ۲۰۰ ساای طول میکشه.