استمداد برای نجات جان ۳ بیمار نیازمند کلیوی مسجدسلیمان

خورنا: مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی مسجدسلیمان برای نجات سه بیمار نیازمند این شهرستان از مردم تقاضای کمک کرد.

حسن یزدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار کرد: سه بیمار کلیوی ساکن شهرستان مسجدسلیمان در وضعیت نامطلوبی به سر می‌برند.

وی افزود: این سه بیمار نیازمند به عمل پیوند کلیه هستند ولی به دلیل اینکه از نظر مالی وضعیت خوبی ندارند نمی‌توانند این عمل را انجام دهند.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی مسجدسلیمان تصریح کرد: این انجمن کمک‌هایی را به این سه بیمار انجام می‌دهد ولی به اندازه‌ای نیست که بتوانند عمل پیوند کلیه انجام دهند.

وی گفت: هم اکنون این سه بیمار وضعیت خوبی ندارند و اگر این پیوند را انجام ندهند ممکن است به عواقب بد‌تر از این دچار شوند.

یزدی از همه مردم نوع دوست کشور به ویژه خوزستانی‌ها و مسجدسلیمانی‌ها خواست به یاری این سه بیمار بشتابند تا بتوانند عمل پیوند را انجام دهند.

وی ادامه داد: به دلیل بالا بودن هزینه عمل پیوند کلیه افراد کمی قادر به پرداخت این مبلغ هستند لذا مردم خیر باید به بیماران کلیوی کمک کنند تا بتوانند این عمل را انجام دهند.

وی در ادامه با تقدیر از کسانی که تاکنون به بیماران کلیوی کمک کرده‌اند خاطرنشان کرد: هر هموطن نیکوکاری که قصد یاری رساندن به بیماران مسجدسلیمان را دارد می‌تواند با شماره تلفن ۰۹۱۶۶۱۳۷۳۳۲ تماس حاصل کند.

وی در پایان بیان کرد: هر کسی به هر نحوی می‌تواند به بیماران کلیوی کمک کند ما دست او را می‌فشاریم و این کارش را ارج می‌نهیم.