مسئولان هندیجانی اعتبارات را تا پایان سال جذب کنند

خورنا: فرماندار هندیجان از برخورد قاطع با مسئولانی که تا پایان سال ۹۲ نتوانند اعتباراتشان را جذب کنند، خبر داد.

بهروز فرج‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان از برخورد قاطع با مسئولانی که تا پایان سال ۹۲ نتوانند اعتباراتشان را جذب کنند خبر داد و اظهار کرد: مسئولان ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی که در این زمینه ضعیف عمل می‌کنند می‌توانند درب اتاق خود را ببندند و استعفا دهند تا تکلیف شهر و شهروندان مشخص شود.

وی اضافه کرد: بیکاری در این شهرستان موج می‌زند و برخی از مسئولان تعهدات اشتغالی که بر عهده دستگاه اجرایی‌شان دارند را هنوز محقق نکرده‌اند.

فرماندار هندیجان همچنین عنوان کرد: نباید انتظار داشت دولت طرحی بدهد تا در راستای رفع معضل بیکاری اقدام کرد، باید خود ما مسئولان پای کار بیاییم و با فراهم آوردن تسهیلات اشتغالزایی در زمینه ایجاد اشتغال برای مردم به ویژه جوانان بکوشیم.

وی افزود: ما خادم مردم هستیم و نباید برای خدمت به آنها سهل‌انگاری کنیم زیرا این امر ضرر به بدنه جامعه و دولت است.

فرج‌اللهی تصریح کرد: اگر مسئولی در وظایف خود سهل‌انگاری کند قصد داریم نام خود و اداره‌اش را در خطبه نماز جمعه اعلام کنیم تا مردم در مورد وی به قضاوت بنشینند و بدانند علت برخی کم‌کاری‌ها از کجا نشات می‌گیرد.

وی ادامه داد: بانک‌ها و صندوق مهر امام رضا(ع) نیز در پرداخت تسهیلات باید روند آسان‌تری در پیش گیرند و جوانان را برای ایجاد زمینه‌های اشتغال یاری بیشتری رسانند.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه شهرستان هندیجان بسیار محروم است و در بسیاری از زمینه‌ها از دید مسئولان ملی و استانی مغفول مانده است گفت: با وجود همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان، کم و کاستی و نواقص زیادی پیش‌روی مردم و منطقه وجود دارد که باید به همت مسئولان هندیجانی کم کم برطرف شود.

وی در پایان خطاب به مسئولان شهرستان عنوان کرد: در برخورد با ارباب رجوع نهایت تکریم و احترام را رعایت کنید و با اخلاق خوب، پاسخگوی مردم باشید حتی اگر نمی‌توانید کار خاصی برای آنان انجام دهید.