ایجاد زمینه اشتغال برای ۸۶۶ شهروند هندیجانی

خورنا: معاون فرماندار هندیجان از ایجاد زمینه اشتغال برای ۸۶۶ شهروند هندیجانی در سال ۹۲ خبر داد.

عبدالحسن دریایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان از ایجاد زمینه اشتغال برای ۸۶۶ شهروند هندیجانی در سال ۹۲ خبر داد و اظهار کرد: این تعداد از ۸۰۲ شهروندی که سامانه اشتغال اداره تعاون ثبت نام کرده‌اند صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: در این سامانه کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره آموزش و پرورش، صندوق مهر امام رضا(ع)، اداره دارایی، اداره تعاون، صنعت معدن و تجارت، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی، مرکز فنی و حرفه ای، اداره برق، بنادر و کشتیرانی، جهاد کشاورزی، شیلات، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شبکه بهداشت و درمان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام کرده‌اند.

معاون فرماندار هندیجان با بیان اینکه افراد جویای کار این شهرستان با وارد کردن مشخصات خود می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند تصریح کرد: با توجه به اینکه بیکاری در هندیجان یک معضل محسوب می‌شود از همه ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی نامبرده می‌خواهیم تعهدات اشتغال امسال خود را تکمیل کنند.

وی اضافه کرد: بسیاری از جوانان این شهرستان جویای کار هستند و مسئولان نباید به آسانی از کنار این مسئله بگذرند.

دریایی همچنین عنوان کرد: اعتیاد و بزهکاری یکی از دلایل افزایش بیکاری است و مطمئنا اگر جوانی سرکار باشد کمتر گرفتار این مسائل می‌شود.

وی ادامه داد: باید زمینه‌های اشتغالزایی را در شهرستان ایجاد کرد و منتظر معجزه نبود زیرا این وضعیت هر روز نابسامان‌تر می‌شود.