نماینده مردم شوشتر و گتوند از تشکیل جلسه فوری با وزیر راه و شهرسازی خبر داد

خورنا: نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی از تشکیل جلسه فوری با وزیر راه و شهرسازی درباره حادثه جاده گتوند شوشتر خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: پیگیر برگزاری جلسه‌ای فوری با وزیر راه و شهرسازی هستم و این مشکل را با وی مطرح خواهم کرد.

وی افزود: عرض جاده شوشتر-گتوند بسیار کم است و این مسئله به دلیل عرض کم و داشتن پیچ‌های متمادی بوجود آمده است و به این دلیل این مسئله باید پیگیری شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بارها اعلام کرده‌ام که وضعیت جاده تاسف‌بار است ولی کسی به این اعتراض‌ها گوش نمی‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه مشخص نیست باید در این جاده شاهد کشته شدن همشهریان خود باشیم، افزود: به این دلیل در تحویل لایحه بودجه سال ۹۳ استعفا دادیم زیرا با توجیهاتی دست خوزستان را از اعتبار خالی کرده‌اند.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه در بخش جاده در کشور عقب مانده‌ترین هستیم، عنوان کرد: در جدول بهره‌مندی از جاده در کل کشور، خوزستان در انتهای جدول قرار دارد و به این دلیل شاهد تلفات زیادی در این بخش هستیم.