کارخانه آسفالت شهرداری شوشتر به مرحله تولید رسید

خورنا: شهردار شوشتر از آغاز لکه‌گیری معابر شهری خبر داد و گفت: کارخانه آسفالت شهرداری شوشتر در روزهای گذشته به مرحله تولید رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر ظهر امروز در بازدید از معابر شهری شوشتر اظهار کرد: کارخانه آسفالت شهرداری شوشتر در روزهای گذشته رفع نقص شده است و بار دیگر به تولید رسیده است و مشکلی از نظر تولید آسفالت وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه لکه‌گیری معابر شهری ادامه خواهد داشت، افزود: مشکلات زیادی در سطح معابر شهری وجود دارد و در حال لکه‌گیری و رفع مشکلات در معابر هستیم و در این باره با تولیدات آسفالت شهرداری شوشتر این مهم را انجام می‌دهیم.

دُر با اشاره به اینکه قیمت قیر به صورت سرسام‌آوری افزایش یافته است، تاکید کرد: شهرداری‌ها توان خرید نقدی قیر را ندارند و به این دلیل مشکلات زیادی در تامین قیر مورد نیاز کارخانه آسفالت خود دارند و باید برای این مسئله فکری اساسی شود.

شهردار شوشتر با اشاره به اینکه بارها در این زمینه هشدار داده‌ایم، گفت: شهرداری‌های کوچک توان مالی برای خرید قیر ندارند و به این دلیل خدمات‌رسانی به مردم در این شهرداری‌ها به حداقل کاهش خواهد یافت.

وی افزود: بهتر است شهرداری‌ها با یارانه به خرید قیر بپردازند و دولت برای شهرداری‌ها به دلیل ارائه خدمات به مردم تسهیلاتی قائل شود تا مشکلات در این بخش به حداقل کاهش یابد.

دُر افزود: در سطح شهر شوشتر در برخی مناطق نیازمند احداث موانع ترافیکی بودیم که در این زمینه اقدام شد و تاحد زیادی مشکلات ترافیکی برطرف شده است.