استقرار آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه

خورنا: معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از استقرار آمبولانس‌های این دانشکده در مرز شلمچه با توجه به نزدیک شدن به مراسم سوگواری اربعین حسینی خبر داد.

نصرالله حسونی بحرینی در حاشیه بازدید از فعالیت‌ فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان، مستقر در محل یادمان شهدای شلمچه و منطقه مرزی با کشور عراق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: تعداد پنج آمبولانس در مسیرهای منتهی به یادمان شهدای شلمچه حضور داشته و دو آمبولانس نیز در پایانه خروجی یادمان و محل تحویل روادید به زائران کربلای حسینی مستقر شدند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز برای خدمات‌رسانی به مسافران در محل مذکور مستقر شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان از حضور تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی این دانشکده در محل یادمان شهدای شلمچه گفت و خاطرنشان کرد: ۱۲ تکنسین فوریت‌های پزشکی که از تجربه کافی در حوزه کاری خود برخوردار هستند به همراه پزشک و پرستار به منظور ارائه خدمات درمانی لازم به زوار در این منطقه حاضر هستند.

وی تصریح کرد: این تعداد آمبولانس و تکنسین فوریت‌های پزشکی از روز شانزدهم همین ماه در محل یادمان شهدای شلمچه مستقر شده و تا دو روز بعد از اربعین حسینی نیز در این مکان خدمات‌رسانی می‌کنند.

بحرینی در پایان اضافه کرد: تا به امروز به صورت میانگین تعداد ۶۰۰ نفر در هر ۲۴ ساعت به پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان، مستقر در یادمان شهدای شلمچه برای دریافت کمک‌های درمانی که شامل معاینه، خدمات درمانی و ارائه داروی رایگان است، مراجعه کرده‌اند.