نماینده اهواز: استاندار اصفهان باید عذرخواهی کند

خورنا: استاندار اصفهان در اظهار نظری عجیب است که با تجمع در کنار زاینده‌رود موافق نیستم چون معتقدم بلوغ اجتماعی و سیاسی مردم اصفهان بالاتر از مردم خوزستان و چهارمحال است!

به گزارش خورنا به نقل از شوشان ، این سخن استاندار اصفهان واکنش های متعددی به دنبال داشت. در همین زمینه سید شکر خدا موسوی نماینده اهواز در گفتگو با بهارنیوز گفت: حتما در این رابطه به وزیر کشور تذکر خواهم داد و مطمئن باشند که با این حاشیه سازی‌ها نمی‌توانند از اصل موضوع دور شوند و ما از حقوق مردم خوزستان کوتاه نمی‌آییم و زرگر باید از مردم استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری عذرخواهی کند.

شکرخدا موسوی در خصوص استعفای دست جمعی نمایندگان خوزستان هم گفت: پس از طرح استعفا و اعلام آن از سوی نمایندگان استان خوزستان در مجلس متاسفانه هر کس به گونه‌ ای به آن پرداخت که اکثر آنان را کذب می‌دانم. وی هرگونه جبهه‌گیری سیاسی در موضوع را نابخردانه دانست و افزود: قسم می‌خورم که استعفای ما جنبه سیاسی نداشت و تنها برای رفاه حال مردم استان و بهبود رسیدگی به وضعیت معیشتی آنان این کار را کردیم. موسوی ادامه داد: بنا به دلایلی که اصلی‌ترین آن عدم توجه یا کم‌توجهی به استان بود نمایندگان به این نتیجه رسیدند که استعفا بدهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • امیدیه راست گفته استاندار اصفهان وقتی شما ها که نماینده هستید اینجور رفتار میکنید مردم دیگر پیشکش واقعیت تلخ است