تیم هندبال بهبهان، لیگ دسته یک کشور را با باخت آغاز کرد

خورنا: تیم هندبال بهبهان لیگ دسته یک کشور را با شکست آغاز کرد.

غلام عباس اسماعیلی، سرمربی تیم هندبال بهبهان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهارکرد: ما روز پنج شنبه (۲۱ آذرماه) با تیم کوشا سبلان کرمان بازی کردیم که در این دیدار با نتیجه ۳۱ بر ۳۶ شکست خوردیم.

وی ادامه داد: کوشا سبلان تیم بسیار قدرتمندی است. تیم ما هم تیم جوان و کم‌تجربه‌ای است و بازیکنانم در این دیدار بیش از حد انتظار من ظاهر شدند. همچنین حریف چهار، پنج بازیکن ملی پوش در اختیار داشت و تیم خیلی خوب و منظمی بود.

اسماعیلی اظهارکرد: بازیکنانم در نیمه اول بسیار خوب عمل کردند و روی ضد حمله توانستیم تیم حریف را تحت فشار بگذاریم ولی در نیمه دوم آن ها از تجربه خود استفاده کردند و بازیکنان ما دیگر توان بازی کردن نداشتند. همچنین در این دیدار دو مصدوم داشتیم که یکی دچار آسیب دیدگی از ناحیه بینی شد و دیگری از ناحیه پا آسیب دید. در کل من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

وی عنوان کرد: بازیکنان ما هیچ دریافتی و یا قراردادی با باشگاه ندارند و بیشتر آن ها نوجوان هستند و ما فقط دو بازیکن بزرگسال بالای ۲۰ سال داریم.

سرمربی تیم هندبال بهبهان با اشاره به بازی آینده تیمش با لارستان گفت: پنج شنبه با تیم لارستان در لار بازی داریم. ما فقط از بازیکنان مان انتظار داریم که خوب بازی کنند و انتظار نتیجه گرفتن نداریم. این تیم، کف هندبال بهبهان است. ما هیچ اسپانسری نداریم و تمام هزینه‌های این تیم را هیات هندبال بهبهان تامین می‌کند. سعی ما بر این است که در بازی‌های آینده نقص‌های خود را برطرف کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم.