عمر کوتاه پژوهش زمینه‌ساز حرکت نبوغ جوانان

خورنا: معاون توسعه و منابع انسانی استاندار خوزستان گفت: عمر کوتاه پژوهش موجب شده است که نبوغ جوانان ما به حرکت درآید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی عماد عصر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ملی اشتغال و کارآفرینی در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار داشت: دستاوردهایی که امروز توسط جوانان در نمایشگاه مشاهده می‌شود باعث غرور استان است.

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار خوزستان ادامه داد: نمایشگاه امروز در نوع خود کم نظیر است و امیدواریم که برگزاری چنین نمایشگاهی پایه‌ای برای سال‌های آینده شود.

وی با بیان اینکه حضور پژوهشگران جوان ما را به آینده کشور امیدوار می‌کند، افزود: عمر کوتاه پژوهش در کشور باعث شده است که نبوغ جوانان ما به حرکت درآید.

عماد تصریح کرد: ما در بحث تولید علم و کارهای پژوهشی در حال پیشرفت هستیم لذا امیدوارم که برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باعث تشویق پژوهشگران در ارائه طرح‌های خود شود و شرایطی را فراهم آورد که طرح‌های آنها به تولید انبوه برسد.

وی با اشاره به اینکه با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باید دستاوردهای پژوهشگران را به بازارهای جهانی معرفی کنیم، افزود: از این راه می‌توانیم علاوه بر توسعه علمی در کشور، زمینه رفاه حال مردم را مهیا کنیم.

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار خوزستان گفت: اداره پژوهش و آموزش استانداری با ارائه تسهیلات از همه پژوهشگران دعوت به همکاری می‌کند همچنین پژوهشگران جوان می‌توانند به بانک فن‌آوری مراجعه و از شرایط آن بهره‌مند شوند.

وی در پایان متذکر شد: بانک فن‌آوری مجموعه‌ای است که از پژوهشگرانی که در بخش خصوصی فعالیت می‌کنند حمایت می‌کند.