مازاد نیروی انسانی یکی از معضلات شهرداری بهبهان است

خورنا: شهردار بهبهان گفت: یکی از معضلات شهرداری این شهر، مازاد نیروی انسانی است.

سید صدرالله آقامیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان با بیان اینکه یکی از معضلات شهرداری این شهر، مازاد نیروی انسانی است اظهار کرد: در نظر داریم از این نیروها در جای مناسب و بهینه استفاده شود چرا که نمی‌خواهیم با تعدیل نیرو در حق کسی جفا شود.

وی در ادامه وضعیت این شهرداری را بحرانی خواند و تصریح کرد: یقینا شهرداری ضعف‌هایی دارد که باید با همکاری و صبر همه مردم و مسئولان رفع شود.

شهردار بهبهان با اشاره به عقب افتادگی‌های موجود در این شهر عنوان کرد: اگر دیدگاهی توأم با اعتماد به یکدیگر داشته باشیم و به جای مچ‌گیری از یکدیگر، دستگیر هم باشیم و سیاست بازی و سیاست‌زدگی را رها کنیم می‌توانیم شهرستان بهبهان را به سمت رشد و تعالی سوق دهیم.

وی در خصوص حقوق معوقه کارکنان شهرداری اضافه کرد: در این هشت ماه که سکاندار شهرداری بوده‌ام هر ماه حقوق کارکنان را پرداخت کرده اما حقوق معوقه از دوران گذشته وجود داشته است که به امید خدا در تلاش هستیم تا آنها نیز پرداخت شود.

آقامیری با تاکید بر شعار تعامل به جای تقابل ادامه داد: در مورد اخذ عوارض شهرداری از دیگر ادارات و همچنین عموم مردم تا جای امکان از قوه قهریه استفاده نخواهیم کرد و در تلاش هستیم با پیشنهادهای تشویقی مانند تخفیف عوارض مردم را به پرداخت حق شهرداری دنبال کنیم و در این مورد بیشترین همکاری را با عموم شهروندان خواهیم داشت.

شهردار بهبهان از مردم خواست نقدها و پیشنهادهایشان را در وب سایت شهرداری بهبهان درج کنند تا ضعف‌ها برطرف و زمینه پیشرفت فراهم شود.

وی در پایان به تکمیل پروژه پارک شهر، ترمیم آسفالت خیابان عدالت نورپردازی در سطح شهر و همچنین نورپردازی فلکه قدس به عنوان برخی برنامه‌های آتی برای عید نوروز عنوان کرد.