طباطبایی: کتابخانه‌های ماهشهر به فناوری روز تجهیز شوند

خورنا: سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: باید کتابخانه‌ها را به فناوری‌های روز مرتبط کرده و جذابیت‌های جدیدی را در آن خلق کرد که زمینه‌ای برای حضور پررنگ جوانان باشند.

Tweet

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، سیدجعفر طباطبایی صبح امروز در آئین تقدیر از کتابداران این شهرستان اظهار کرد: ‌شغل کتابداری یکی از مشاغل بسیار بااهمیت بوده و در محیط کار شما محیطی ارزشمند است.

وی با اشاره به عنصر کتاب در جامعه بیان داشت: عنصر کتاب یک عنصر تعیین کننده است که باید در زندگی ما به یک فرهنگ تبدیل شود.

سرپرست فرمانداری ماهشهر خاطر نشان کرد: مطالعه در جامعه امروز از اهمیت بالایی برخوردار است و آحاد جامعه باید نسبت به کتاب توجه ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانند در دنیایی که پیشرفت علم در آن لحظه‌ای بوده، سطح دانش خود را ارتقا دهند.

وی تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم که معروف‌ترین فضاها برای مراجعات دانش‌آموزان و دانشجویان کتابخانه‌ها باشند.

عالی‌ترین نماینده دولت در ماهشهر ادامه داد: باید کتابخانه‌ها را به فناوری‌های روز مرتبط کرده و جذابیت‌های جدیدی را در آن خلق کرد که زمینه‌ای برای حضور پررنگ جوانان باشند.

وی، یکی از دغدغه‌های مسئولان را رفع مشکلات کتابخانه‌ها عنوان کرد و اضافه کرد: در جلسات انجمن کتابخانه‌ها و نهضت مطالعه مفید شهرستان و با همکاری دیگر ادارات سعی داریم مشکلات موجود در کتابخانه‌ها را کاهش دهیم.

طباطبایی در پایان خواستار ارائه پیشنهادات کتابداران در راستای ارتقای سطح مطالعه شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، در این مراسم کتابداران به کمبود منابع در سطح کتابخانه‌ها، کمبود برخی تجهیزات اولیه کتابخانه‌ها، مشکل فضای کتابخانه سعیدی و دیگر موضوعات اشاره کردند.

در پایان این مراسم از کتابداران شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.