شهردار شوشتر: مشکلات آبگرفتگی معابر شوشتر برطرف شد

خورنا: شهردار شوشتر گفت: مشکلات آبگرفتگی معابر شهر شوشتر ساعتی پیش برطرف شد و مشکل خاصی در معابر شوشتر وجود ندارد.

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: شب گذشته تا صبح امروز بیش از ۴۷ میلی‌متر بارندگی در شوشتر گزارش شده که این بارندگی باعث آبگرفتگی معابر شهری شده و برای عبور و مرور مردم در سطح شهر شوشتر مشکلاتی به وجود آورد.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای رفع این مشکلات در معابر شهری گفت: مشکلات زیادی در معابر شهری شوشتر وجود داشت، ولی حضور به موقع در خیابان‌های شهر برای رفع مشکلات باعث شد تا بخش زیادی از نقاط آب گرفته شهر رهاسازی شود و مشکل تردد مردم برطرف شود.

شهردار شوشتر با اشاره به اینکه در زمستان سال‌جاری مشکل خاصی برای آبگرفتگی معابر شهری شوشتر پیش نخواهد آمد، افزود: در سال‌جاری با پیش‌بینی‌های انجام شده بیش از ۴۰ کیلومتر جوی‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر شوشتر را لایروبی کرده‌ایم و به این دلیل مشکل خاصی برای باران در شوشتر رخ نخواهد داد.

این مسئول با تاکید بر اینکه نیروهای شهرداری در رفع سریع مشکلات آبگرفتگی شهری تلاش زیادی کرده‌اند، تاکید کرد: حضور به موقع و تلاش فراوان نیروهای خدوم شهرداری شوشتر باعث شد تا در کمترین زمان ممکن مشکلات پیش آمده برطرف شود و تردد در سطح شهر به حالت عادی درآید.