ساماندهی منطقه سلیج آبادان در دستور کار است

خورنا: شهردار آبادان گفت: به زودی آسفالت خیابان‌های اصلی و فرعی سلیج غربی، یک پل عابر پیاده بین دو سلیج غربی و شرقی، یک پارک محله‌ای و یک زمین چمن مصنوعی و یک کتابخانه سیار ایجاد می‌شود.

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: شهرداری تمام تلاش خود در ارائه امکانات و خدمات بهتر به شهروندان مناطق مختلف شهری را در دستور کار قرار داده‌ است.

وی با اشاره به بازدید اخیر از کوی سلیج تصریح کرد: این محله در تمام حوزه‌های شهرداری اعم از عمرانی، خدمات، ترافیک، اجتماعی و فرهنگی در دستور کار قرار گرفت و راهکارهای لازم به‌منظور رفع مشکل آنان به مدیر منطقه دو ارائه شد.

شهردار آبادان تصریح کرد: همه مدیران شهرداری باید بدون منت و شبانه روزی در خدمت شهروندان باشند و رسیدگی به درخواست‌های مردمی از اولویت‌های اساسی مجموعه شهرداری است چرا که ما خدمتگذار مردم هستیم.

وی مساجد را مهمترین پایگاه مردمی و نهاد اجتماعی برشمرد و دیدار و گفت‌وگو با شهروندان در مساجد را زمینه‌ساز حل و فصل بخش مهمی از مشکلات ‏محلات و ‏نیازهای شهروندان دانست و بر همکاری و تعامل دوجانبه میان مساجد منطقه و شهرداری تاکید کرد.

شهردار آبادان خاطرنشان کرد: به زودی آسفالت خیابان‌های اصلی و فرعی سلیج غربی، یک پل عابر پیاده بین دو سلیج غربی و شرقی، یک پارک محله‌ای و یک زمین چمن مصنوعی و یک کتابخانه سیار ایجاد می‌شود که موجب خوشحالی و رضایت مردم سلیج غربی خواهد شد انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شامگاه سه شنبه شهردار آبادان با حضور در مسجد حضرت امام موسی کاظم (ع) باب الحوائج کوی سلیج غربی با مردم دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه جمعی از معاونان و مسئولان شهرداری به منظور دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی مشکلات و معضلات شهروندان از نزدیک و رسیدگی به درخواست‌های آنان در مسجد حضرت امام موسی کاظم (ع) سلیج حضور یافتند.

در این ملاقات که پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد، شهروندان این محله درخواست‌های خود در زمینه‌های بهسازی معابر، آسفالت، فضای سبز و… را خواستار شدند.

در راستای آشنایی بیشتر با مشکلات محله‌های مختلف شهر و شنیدن معضلات شهری از زبان شهروندان، شهردار آبادان و اعضای شورای اسلامی دوره چهارم براساس جدول زمان‌بندی، دیدار مردمی در مساجد سطح شهر را آغاز کرده و تاکنون در مساجد شهرک دریا، محله سده و سلیج حضور یافته‌اند.