آیت‌الله علوی‌گرگانی: زورگویان به دیکتاتور لیبی نگاه کنند و عبرت بگیرند

: آیت‌الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار فرماندهان و پرسنل کلانتری‌های شرکت‌کننده در طرح بصیرت در قم اظهار داشتند: خدای متعال اولین توصیه‌ای که به انبیاء و ائمه اطهار‌(ع) و علما راستین اسلام دارند تذکر و راهنمایی دادن به دیگران است.

ایشان افزودند: همانطوری که خدای متعال در آیه شریفه؛ « وَذَکِّرْ فَإِنَّ الذِّکْرَى تَنفَعُ الْمُؤْمِنِینَ»، (سوره ذاریات، آیه ۵۵»،

تأکید دارد،‌ بندگان در تذکرشان باید همیشه حق و حق‌گویی را مدنظر داشته باشند، لذا فلسفه وجودی مبلغ و یا کسی که برای امر به معروف قدم بر می‌دارد به این رسالت عمل نموده است.

ایشان با بیان این‌که تذکر می‌تواند غفلت را از دلها بزداید افزودند: همه کسانی که داعیه دین‌داری دارند باید از طریق امر به معروف و نهی از منکر جلوی برخی ناهنجاری‌ها را در سطح جامعه بگیرند لذا اگر کسانی که به این نکات توجه نمی‌کنند و با عدم رعایت حجاب در کوچه و خیابان ظاهر می‌شوند به امام زمان (عج) سنگ می‌زنند.

استاد خارج فقه حوزه در ادامه با اشاره به عاقبت زورگویان منطقه، تصریح کردند: هیچ‌کسی را در دنیا نمی‌توان پیدا کرد که از ظلم، جنایت و خیانت خوشحال و یا آن را تحسین نماید بلکه ظلم و جور و خیانت در کل جهان قبیح شمرده می‌شود.

حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی اظهار داشتند: همه کسانی که در دنیا ظلم و جور می‌کنند و به افراد زیردست خود خیانت و یا آسایش آنها را برهم می‌زنند باید به عاقبت دیکتاتور لیبی نگاه کنند و عبرت بگیرند.

به گزارش مرکزخبر حوزه، معظم‌له افزودند: زورگویانی که فکر می‌کنند می‌توانند به سر دیگران کلاه بگذارند و به آنها به زور حکومت کنند؛ دوران‌شان به پایان رسیده و مردم ستم‌دیده برای تماشای آنان در پشت ویترین سردخانه‌ها به انتظار نشستند.