سومین برد صنایع پتروشیمی در گرگان حاصل شد

خورنا: در لیگ برتر بسکتبال سومین برد صنایع پتروشیمی در گرگان حاصل شد.

در یکی از بازی‌های هفته هشتم رقابت‌‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با شش مسابقه به پایان رسید.

در این رقابت‌ها و در یکی از بازی‌های این هفته تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در برابر تیم قعر نشین شهرداری گرگان به میدان رفت.

در این دیدار صنایع پتروشیمی در حالی در برابر حریف به میدان رفت که دیدار هفته گذشته خود را در دربی پتروشیمی‌های کشور را به تیم پتروشیمی بندر امام واگذار کرده بود.

صنایع پتروشیمی در حالی در این دیدار در برابر حریف قرار می‌گرفت که از هفت بازی گذشته خود دو برد و پنچ شکست را در کارنامه داشت و برای سامان دادن به وضعیت خود در جدول به کسب پیروزی در این دیدار نیازی مبرم داشت.

در سوی دیگر شهرداری گرگانی قرار داشت که در این فصل نتایج چندان جالبی را نگرفته و از بازی‌های این فصل خود در لیگ برتر تنها یک برد در کارنامه داشت.

این تیم با نتایج نامناسب خود در این فصل به همراه نیروی زمینی تهران در قعر جدول قرار گرفته بود و در این دیدار به دنبال جبران شکست‌های قبلی بود.

با این وجود تیم صنایع پتروشیمی بازی بهتری را نسبت به حریف ارائه کرد و موفق شد با نتیجه ۶۹ بر ۶۰ حریف خود را مغلوب و به سومین برد خود در این فصل دست یابد.

صنایع پتروشیمی با این پیروزی صاحب ۱۱ امتیاز شد و در رده ششم قرار گرفت و تیم شهرداری گرگان نیز با ۹ امتیاز در انتهای جدول ایستاد.

در هفته نهم این رقابت‌ها تیم صنایع پتروشیمی در جدالی سخت میزبان مهرام صدرنشین است و شهرداری گرگان نیز با تیم رده دومی پتروشیمی بندر امام دیدار خواهد کرد.