محصولی: اختلاس ۳هزارمیلیاردی کار بسیار زشتی بود

خورنا: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اصلاح ساختار بانکی در طرح تحول اقتصادی گفت: دولت باید سریعاً این طرح را اجرا کند و هر سه قوه باید توأمان به این امر رسیدگی کنند.

صادق محصولی شامگاه شنبه در اولین همایش جبهه پایداری در قم، در پاسخ به این سئوال که موضع جبهه پایداری در رابطه با اختلاس سه هزار میلیارد تومانی چیست؟ اظهار داشت: متاسفانه بعضی صحبت‌ها و اظهارنظرهایی در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها آمده بود مبنی بر اینکه جبهه پایداری در این رابطه اظهارنظر نکرده و یا سکوت کرده است. ما در همایش خراسان به صورت مفصل در این مورد صحبت کردیم.

وی ادامه داد: این اختلاس کار بسیار زشت و جرم بزرگی بوده و نمی‌شود به سادگی از کنارش گذشت.

وی با بیان اینکه این اختلاس سازمان یافته و جمعی بوده و کار یک نفر نبوده است، اظهار داشت: این کار نشان می‌دهد که نظامات سیستم بانکی مشکل دارد و باید رسیدگی شود.

محصولی بیان داشت: در ساختاری که برای تحول اقتصادی مطرح شده، اصلاح ساختار بانکی وجود داشته که باید سریعاً در دولت اجرا شود و هر سه قوه باید توأمان به این امر رسیدگی کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با انتقاد از عدم نظارت دقیق به سیستم بانکی گفت: بخش نظارتی، نظارت لازم را نداشته است، که کار به اینجا رسیده است، بنابراین باید در سیستم و سازمان‌های نظارتی تجدیدنظر صورت گیرد تا اقدامات به موقع انجام شود و با متخلفان در هر رده‌ای که هستند برخورد جدی صورت گیرد.

وی گفت: نکته مهم این است که همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند رسانه‌ها نباید از این موضوع کاری بکنند که اعتماد مردم به نظام کاهش یابد.

محصولی تصریح کرد: خود نظام این مسئله را رسیدگی می‌کند و اقدامات لازم را به عمل می‌آورد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *