اختلاف استاندار خوزستان با رئیس دانشگاه پزشکی به هیئت دولت رسید/ تذکر روحانی

خورنا: مباحث مطرح شده در خصوص انتصاب دکتر ایدنی در خوزستان به جلسه هیئت دولت هم رسید.

به گزارش خورنا از اهواز، به دنبال اختلافاتی که در خصوص انتصاب دکتر ایدنی به عنوان رئیس دانشگاه پزشکی اهواز با استاندار در روزهای اخیر مطرح شد،وزیر بهداشت و در مآن درباره این اختلافات و ناراحتی استاندار خوزستان از نحوه این انتصاب مباحثی را در جلسه هیئت دولت در یکشنبه و  چهارشنبه گذشته مطرح کرده است .

دکتر هاشمی قاضی زاده وزیر بهداشت پس از ابراز گلایه مندی خود از ادامه داشتن ناراحتی استاندار خوزستان و صدور بخشنامه برای عدم رفتن مدیران دولتی به جلسه معارفه دکتر ایدنی مطالبی را در جلسه اخیرهیئت دولت مطرح کرده است و از اینکه استاندار خوزستان هنوز درخصوص این حکم ،مسئله راپیگیری می کند ابراز ناراحتی وگلایه کرده است.

ادامه این خبر حاکیست دکتر حسن روحانی ریاست جمهوری هم با تذکر به مدیران ارشد خوزستان خواستار خاتمه این موضوع و مجادله شده است.

انتهای خبر/ احمدی عامری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حق گو آقا بدون توجه به حق یا ناحق بودن این اختلافات یک نکته مثبت این موضوع اینه که نشون میده خوشبختانه فضای بحث ومجادله منطقی در مملکت ما با اومدن دولت جید باز شده که این مسائل مطبوعاتی هم میشن پس اگه نگیم 100% پس حداقل 90% مسایل با مطبوعاتی وعلنی شدنشون ان شاا...ختم به خیر میشن