فرماندار رامشیر: تعامل شهردای و شورای شهر پیشرفت شهر مشراگه را رقم خواهد زد

خوزستان: فرماندار رامشیر بر تعامل و هماهنگی میان شهردار و اعضای شورای شهر مشراگه برای دست یابی به پیشرفت در این شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سیلاوی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات شهر مشراگه که در محل شهرداری این شهر برگزار شد، گفت: ارایه خدمات به مردم در گرو تعامل سازنده میان کلیه مسوولان است و شهر مشراگه برای رسیدن به پیشرفت لازم نیازمند استقرار ادارات مختلف برای ارایه خدمات است.

وی افزود: با توجه به اینکه دو سال از زمان تبدیل شدن مشراگه به شهر می گذرد اما متاسفانه هنوز ادارات مورد نیاز برای اداره این شهر راه اندازی نشده است که مسوولان امر باید هرچه سریعتر نسبت به استقرار ادارات لازم در این شهر اقدام کنند تا امر خدمت رسانی به مردم بهتر و سریعتر صورت پذیرد.

فرماندار رامشیر با اشاره به وظایف شهرداری در این راستا تاکید کرد: راه اندازی ادارات مذکور نیازمند تامین مکان لازم برای احداث است که شهرداری باید نسبت به تهیه و در اختیار گذاری زمین برای تاسیس ادارات اقدام کند.

سیلاوی همچنین به مشکل روشنایی منطقه ام الصخر و بانه و لوله های فرسوده آب این شهر اشاره کرد و خواستار پیگیری و حل این مشکلات شد.

مهدی خالدی شهردار رامشیر نیز در این جلسه اظهار کرد: فاز دوم پارک ساحلی رودخانه جراحی با هدف زیبا سازی شهر مشراگه در دست احداث است که انشالله در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید و تا به حال بیش از ۱۲۰ هزار متر مکعب خاکبرداری در سطح دو و نیم هکتار آن انجام گرفته است.