راه‌اندازی سامانه ۱۳۷ شهرداری شادگان در آینده‌ای نزدیک

خورنا: سرپرست شهرداری شادگان از راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ این شهرداری به منظور پاسخگویی به نیازهای روزمره شهروندان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

حسن مزبانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ یک سامانه مدیریت شهری است و همانطور که از اسم آن بر می‌آید هدفش ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و مدیریت شهر با مشارکت خود شهروندان است.

وی افزود: این سامانه سه ماموریت دارد، ماموریت اصلی این سامانه، دریافت پیام‌ها، درخواست‌ها، نیازمندی‌ها و نقطه نظرات شهروندان و پیگیری و اجرای آنان تا برآورده ساختن رضایتمندی شهروندان است.

سرپرست شهرداری شادگان اضافه کرد: به تعبیری سامانه ۱۳۷ درگاه ارتباطی بین شهروندان و شهرداری است که از این طریق مردم می‌توانند هر موضوعی را که جزو ماموریت‌های شهرداری است از شهرداری مطالبه کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: با فعال شدن این سامانه، ارباب رجوع و شهروندان می‌توانند طی تماس تلفنی با شماره ۱۳۷ در رشد، توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهر و ارتقای ارائه خدمات مطلوب‌تر، شهرداری شادگان را یاری رسانند.

مزبانی‌پور در پایان گفت: این سامانه به صورت پیامگیر بوده و در ساعات غیراداری نیز آماده دریافت مشکلات در سطح شهر است و پس از دریافت پیام شهروندان، فردای آن روز نسبت به رفع مشکلات اقدام خواهد شد.