آیت‌الله کعبی با خانواده شهید منصور مسلمی دیدار کرد

خورنا: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در منزل منصور (ناصر) مسلمی سواری با خانواده این شهید دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در منزل شهید منصور (ناصر) مسلمی سواری حضور یافت.

در این دیدار که پیش از ظهر امروز در فضایی آکنده از عطر و بوی شهادت در منطقه عین ۲ اهواز انجام شد آیت‌الله کعبی از خانواده این شهید زائر حرم حضرت زینب (س) دلجویی کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار آیاتی از کلام‌الله مجید را قرائت کرد و علو درجات را از خداوند متعال برای شهید منصور (ناصر) مسلمی خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شهید منصور (ناصر) مسلمی در سال ۱۳۶۰ در سوسنگرد شهرستان دشت آزادگان دیده به جهان گشود.

این شهید والامقام دارای دو فرزند پسر به نام‌های علیرضا و بنیامین و دو دختر است و در محرم امسال هنگام زیارت حرم حضرت زینب (س) توسط ایادی استکبار جهانی در سوریه به شهادت رسید.

پیکر مطهر شهید منصور (ناصر) مسلمی پس از انتقال به اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان در منطقه عین ۲ تشییع شد و پس از آن در کنار شهدای قبرستان سیدهادی در شهرستان حمیدیه آرام گرفت.