تشکیل کارگروه سامان‌دهی دستفروشان دزفول

خورنا: رئیس شورای شهر دزفول خواستار تشکیل کارگروه سامان‌دهی به دستفروشان موجود در سطح شهر دزفول شد و گفت: در این زمینه باید اصولی اقدام کرد.

حمید آستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: کارگروه سامان‌دهی به مشکل دستفروشان موجود در سطح شهر باید برای رفع این معضل اجتماعی تشکیل شود و شورای اسلامی شهر از این نوع رفع معضل حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مردم نیز باید در نظر گرفته شود، افزود: باید مشکلات مردم را در نظر داشت و توجه کرد که مردم از ناچاری اقدام به دستفروشی می‌کنند و برخورد خشن با این معضل می‌تواند پاسخ منفی در بر داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به اینکه معضلات اجتماعی را باید به صورت فرهنگی رفع کرد، تاکید کرد: ابتدا باید مشکلات مردم را نیز در نظر داشت و این مشکل تنها با تعیین مکانی برای استقرار این دستفروشان حل می‌شود و کارگروه مورد نظر می‌تواند در این باره تصمیم‌گیری کند.

وی خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که حضور این دستفروشان در خیابان‌های شهر سدمعبر است، ولی باید تلاش کنیم تا این سدمعبرها از خیابان‌ها جمع‌آوری و به مکان‌هایی برای ادامه کسب و ارتزاق هدایت شود.

آستی با اشاره به اینکه باید خدمات‌رسانی به مردم افزایش یابد، گفت: شهرداری‌های شهر دزفول در راستای ارتقای سطح خدمات به مردم تلاش کنند و در این زمینه باید از توانمندی‌های موجود و امکانات شهرداری بهترین استفاده را برد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرداری دزفول یکی از توانمند‌ترین شهرداری‌های استان خوزستان بوده و از نظر عمرانی در سطح استان به عنوان نمونه و شاخص شناخته می‌شود.