آغاز عملیات اجرایی «پل صدرای» شوشتر/ تکمیل در ۱۸۰ روز

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: عملیات اجرایی پل صدرا واقع در بلوار ملاصدرای شهرستان شوشتر آغاز و این پروژه تحویل پیمانکار شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلام سلطانیان صبح امروز در بازدید از محل احداث پل صدرا در شهرستان شوشتر رسما پروژه را به پیمانکار انتخاب شده تحویل داد و گفت: این پروژه مشکلات اساسی ترافیکی در منطقه فرهنگ شهر را برطرف می‌کند و به این دلیل باید اجرای این پل در مدت زمان کوتاهی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه این پل دارای مشخصه‌های خاصی است، افزود: تلاش شده تا در سازه‌ این پل از سنگ و سیمان استفاده کنیم تا سنخیت این پل با شهر تاریخی شوشتر حفظ شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان شوشتر نیازمند اجرای چنین پروژه‌هایی است، افزود: اجرای این پروژه از اعتبارات داخلی شهرداری و از محل جاری تامین می‌شود و در تلاش هستیم تا اعتبار مورد نیاز برای این پروژه تامین شود.

وی تاکید کرد: این پل در منطقه «دره نوح» و در انتهای بلوار ملاصدرای شهرستان شوشتر اجرا می‌شود و می‌کوشیم تا با اجرای این پروژه تعاونی‌های فرهنگیان شوشتر و گتوند، خوراک دام، کشت و صنعت کارون و … از بن بست ترافیکی خارج شوند و مشکلات مردم در این مناطق به حداقل کاهش یابد.

سلطانیان گفت: قرار شده است اجرای این پروژه ۱۸۰ روزه باشد ولی امیدواریم تا کمتر از این زمان و در مدت زمان کوتاه‌تری تا نوروز این پل به شهرداری شوشتر تحویل داده شود.