بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی در دانشگاه پیام‌نور خرمشهر

خورنا: رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر، از افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و آموزشی در این دانشگاه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

سیدعلی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: با برگزاری کنکور کارشناسی دانشگاه ‌پیام‌نور، امسال نیز چون سال‌های پیش ۸۱۳ دانشجو در این دانشگاه پذیرش شدند.
وی افزود: پذیرش دانشجویان در این مرکز ظرفیت خاصی ندارند ولی با توجه به کمبود فضای آموزشی درصدد بهره‌برداری از پروژه‌های جدید در این دانشگاه هستیم.
رئیس دانشگاه پیام‌نور خرمشهر افزود: در این راستا و با توجه به نیازهایی که در برخی زمینه‌ها در دانشگاه وجود دارد واحدهای عمرانی و آموزشی احداث و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: یکی از این پروژه‌ها احداث ساختمان جدید در فضای دانشگاه است.
موسوی با اشاره به دیگر پروژه‌های در حال احداث بیان‌ کرد: ساخت و ایجاد سوله‌های جدید ورزشی که طی چند روز آینده آغاز می‌شود از دیگر برنامه‌های اجرایی در دستور کار دانشگاه است.
وی اضافه کرد: این پروژه هم‌اکنون با آمادگی کامل در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌شود که در یک و یا دو ماه آینده شاهد اتمام و بهره‌برداری از آن باشیم.
رئیس دانشگاه پیام‌نور خرمشهر همچنین به دانشجوهای پذیرش شده در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشجویان این دانشگاه از شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر، ماهشهر و شادگان پذیرش شده‌اند.
به گفته وی همه تلاش ما در راستای ایجاد محیطی مناسب و در خور توجه برای دانشجویان دانشگاه است.
موسوی افزود: کارکنان و مسئولان دانشگاه پیام نور همیشه با کمترین امکانات بیشترین کاربری را داشته‌اند.
وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی در کشور و از جمله دانشگاه‌های باز در دنیا است که هدف آن آموزش برای همه است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور خرمشهر در پایان ابراز امیدواری کرد که با روند رشد و بالندگی دانشجویان و اساتید مجرب، این واحد دانشگاهی به ارتقا و جایگاه علمی بیشتر نزدیک شود.