نمایشگاه بانک، بیمه و بورس در اهواز افتتاح شد

خورنا: برای اولین‌بار در استان خوزستان، نمایشگاه بانکداری الکترونیک، بیمه و بورس در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه گفت: برگزاری نمایشگاه بانکداری الکترونیک، بیمه و بورس برای اولین بار در استان باعث آشنا شدن مردم با خدمات نوین بانک‌ها می‌شود.

سید شکرخدا موسوی عنوان کرد: سیستم بانکداری، بیمه و بورس در سال‌های گذشته در همه دنیا پیشرفت‌های محسوسی داسته است و خوشبختانه در کشور ما نیز این مسئله پیشرفت های چشمگیری داشته به گونه ای که این سیستم از حالت سنتی به پیشرفته و الکترونیکی تبدیل شده است.

وی افزود: در حال حاضر بخش عمده ای از مردم استان خوزستان با خدمات الکترونیکی بانک‌ها آشنایی ندارند و این نمایشگاه به طور حتم برای این قشرهای مختلف جامعه بسیار مفید خواهد بود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که مردم با خدمات الکترونیکی بانک ها آشنا شوند به طور قطع باعث کم شدن هزینه های جانبی مانند رفت و آمد به بانک ها می شود.

موسوی افزود: یکی دیگر از نقاط مثبت این نمایشگاه این است که در این شرایط اقتصادی اثرات مثبتی در راستای رونق خدمات بیمه ای و بورس و خدمات بانکداری به جای خواهد گذاشت.

رئیس شورای هماهنگی بانک های استان خوزستان نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه به همت بانک های سراسر استان خوزستان و مانند یک جرقه در راستای انتقال آخرین دستاورد های سیستم بانکداری در استان برگزار شده است.

سیاوش توحیدی افزود: امیدوارم این نمایشگاه آغازی برای راه بی پایان سیستم بانکی استان خوزستان باشد. دیگر اینکه به قدری این سیستم روزانه در حال پیشرفت و ترقی است که گاهی حتی خود پرسنل هم از این پیشرفت ها غافل هستند.

وی همچنین عنوان کرد: برگزاری این گونه نمایشگاه ها باعث آشنا کردن مردم استان با تکنولوژی های جدید در سیستم بانکداری می شود.