نخاله‌های ساختمانی مانع لایروبی فاضلاب در آبادان هستند

خورنا: رئیس اداره آب و فاضلاب آبادان گفت: نخاله‌‌‌های حاصل از تخریب‌های ساختمانی مانع لایروبی فاضلاب‌ در برخی مناطق شهر هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عادل حرباوی امروز صبح امروز در جلسه شورای سلامت این شهرستان اظهار داشت: تخریب‌های ساختمانی در برخی مناطق شهر مانع فعالیت اداره آب و فاضلاب در زمینه لایروبی منهول‌ها می‌شود.
وی در تشریح اقدامات اداره آب و فاضلاب شهرستان آبادان در بعضی از مناطق گفت: در منطقه فرهنگیان در سال جاری چه در بخش شبکه اجرایی و چه در خطوط داخلی، اعتبارات مناطق غیرضروری حذف و به مناطق بحرانی اختصاص داده‌شد.
رئیس اداره آب و فاضلاب افزود: در بازدیدی که از مناطق آب گرفته به ویژه منطقه ۱۰۸ هکتاری انجام شد، مشاهده شد که این مناطق با مشکل خاصی مواجه هستند که همان نخاله‌ها و مصالح حاصل از تخریب‌های ساختمانی است.
حرباوی در خصوص تجهیز فاضلاب ایستگاه ۵ احمدآباد تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با فرمانداری آبادان برای بحث درمورد اعتبارات و جابه‌جایی‌ها در فاضلاب شهری، تصمیمات مناسب اتخاذ شده‌است.
وی با اشاره به شیوه تأمین اعتبارات آب و فاضلاب ادامه داد: مناطق بر حسب اعتبارات اولیه اولویت‌گذاری می‌شوند که این اعتبارات از طریق فروش اوراق مشارکت تأمین می‌شوند و درصورت فروش این اوراق مبالغ قابل توجهی به آب و فاضلاب شهرستان آبادان تعلق می‌گیرد.
رئیس اداره آب و فاضلاب آبادان گفت: با تخصیص اعتبارات لازم، ظرف دو سال مناطقی که اداره آبفا از شرکت نفت تحویل گرفته‌است، عملیاتی خواهند شد.
حرباوی در خصوص حل مشکل فاضلاب کوی رسالت (۱۱۷ دستگاه) اظهارداشت: این منطقه از تعهد اداره آب و فاضلاب خارج شده و به شهرداری تحویل داده شده ‌است زیرا درپوش‌گذاری منهول‌ها به عهده شهرداری است.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان آبادان در پایان گفت: با همکاری دستگاه‌های اداری شهر به  ویژه شهرداری و شرکت گاز می‌توانیم در به‌سازی معابر و فاضلاب‌های شهرستان آبادان اقدامات موثر و سازنده‌ای را ارائه دهیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *