اظهارات “عامری گلستان” و “خبیر” در مراسم تودیع و معارفه معاونان استاندار

خورنا: عامری گلستان و خبیر در مراسم تودیع و معارفه معاونان استاندار خوزستان به نمایندگی از معاونان سابق و جدید سخنرانی کردند.

اسماعیل عامری گلستان، معاون پیشین برنامه ریزی و بودجه استانداری خوزستان در این مراسم که عصر امروز (چهارشنبه) برگزار شد، اظهارکرد: اکنون پرچم توسعه استان از دوش سرداری برداشته و بر دوش سرداری دیگری گذاشته شد و بسیار امیدوار هستم با وجود دکتر مقتدایی و مجموعه معاونان و مشاوران استاندار، آینده ای بسیار خوب رقم بخورد.

وی افزود: در استانی مانند خوزستان با داشتن ۱۴ درصد تولید ناخالص ملی و امتیازات و ظرفیت های دیگر در تولیدات کشاورزی و صنعتی، هر آنچه کار شود باز هم جای کار و تلاش وجود دارد. این اطمینان را می دهم که معاونان قبلی هر آنچه داشتند برای این استان و مردم آن در طبق اخلاص گذاشتند و با توجه به ظرفیتی که وجود دارد، آینده ای بسیار روشن برای خوزستان متصور است. تیم جدید استانداری نیز کمر همت را برای توسعه این استان بسته اند و برای آنها آرزوی توفیق دارم.

به گزارش خبرنگار ایسنای خوزستان، فرج اله خبیر، معاون جدید سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان نیز در این مراسم ضمن تشکر از خدمت معاونان پیشین استانداری، گفت: ما هم آمده ایم با اخلاص و صادقانه و به دور از فساد و تبعیض در خدمت مردم خوزستان باشیم.

وی افزود: بی شک آنچه در این راه می تواند به ما کمک کند، همدلی، اتحاد و انسجام همه مسئولان و علما و اندیشمندان استان است. جز با یاری و همفکری مسئولان و بدنه کارشناسی استان، کاری از پیش نخواهیم برد، لذا باید با وحدت زمینه را برای پیشرفت استان و مردم شریف خوزستان فراهم کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: اعتبارات عمرانی استان هر آنچه که باشد، ثروتی که مردم می توانند به صحنه بیاورند، بیشتر خواهد بود، بنابراین لازم است توجه ویژه ای به بخش خصوصی شود و راه برای سرمایه گذاران در استان باز باشد.

خبیر گفت: خوزستان یک استان دولتی است و درآمدهای عظیمی که تولید می شود به دلیل اینکه صنایع دولتی در آن مستقر است، طبیعی است که درآمدها در سطح ملی هزینه شود، اما باید از ظرفیت مردم و بخش خصوصی برای توسعه استان استفاده کنیم و می طلبد در این زمینه امنیت لازم جهت سرمایه گذاری مردم فراهم شود تا به دنبال آن، اتفاقات خوبی در این استان رخ دهد.