۱۴ درصد تولید ناخالص داخلی متعلق به خوزستان است

خورنا: معاون سابق استاندار خوزستان گفت: ۱۴ درصد تولید ناخالص داخلی متعلق به خوزستان است به همین دلیل هر چه در این استان کار و تلاش شود بازهم کم به نظر می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل عامری گلستان ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه پنج معاون جدید استانداری خوزستان، ضمن تشکر از استاندار و معاونان سابق استانداری خوزستان عنوان کرد: اولین انتخابی که در دولت تدبیر و امید صورت گرفت این بود که پرچم توسعه استان خوزستان از دوش یک سردار به دوش یک سردار دیگر گذاشته شده است.

وی افزود: با توجه به ظرفیتهای موجود در استان انتظار این را داریم که این استان آینده بسیار روشنی را خواهد داشت.

عامری گلستان افزود: من به عنوان نماینده معاونین سابق استانداری این اطمینان را به مردم خوزستان می دهم که این افراد هر آنچه را که در توان داشته اند در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم مردم خوزستان کرده اند.

معاون سابق استاندار خوزستان تصریح کرد: استان خوزستان با دارا بودن ۱۴ درصد از تولید ناخالص داخلی و ۱۴میلیون تن تولیدات کشاورزی نقشی اساسی در توسعه و پیشرفت کشور دارد ولی هرچقدر هم در این استان کار شود باز هم جای کار بیشتری دارد.

عامری گلستان اظهار کرد: مسئولان جدید استانداری خوزستان کمر به توسعه استان بسته اند و من مطمئن هستم به زودی این اتفاق خواهد افتاد و دیگر اینکه در حال حاضر بار سنگینی مسئولیت از دوش معاونان سابق برداشته شده و بر دوش معاونان جدید افزوده شده است.

در این مراسم فرج‌ الله خبیر به عنوان معاون سیاسی – اجتماعی، علی عماد به عنوان معاون توسعه و پشتیبانی، قدرت الله دهقان به عنوان معاون امنیتی و انتظامی، امید حاجتی به عنوان معاون برنامه ریزی و احمد سیاحی مدیرعامل سابق آب و فاضلاب خوزستان به عنوان معاون عمرانی استانداری خوزستان معارفه و مشغول به کار شدند.