تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای حل مشکلات بهداشتی آبادان

خورنا: معاون فرماندار آبادان از تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای حل مشکلات بهداشتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید جعفر طباطبایی صبح امروز در ششمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان آبادان که با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان آبادان و جمعی از مسئولان در محل باشگاه گلستان برگزار شد، اظهار داشت: حل مشکلات شهر تنها با راه‌اندازی و فعال‌سازی کارگروه‌های تخصصی شورای سلامت امکان پذیر است.
وی در خصوص تشکیل کمیته‌هایی برای ساماندهی مشکلات شهرستان آبادان گفت: کمیته‌های تخصصی از جمله کمیته اتلاف سگ‌های ولگرد و دفع پسماندها زیر نظر شهرداری باید تشکیل شوند.
طباطبایی در ادامه افزود: تشکیل کمیته ساماندهی دام و طیور سرگردان و کشتار دام و طیور نیز زیر نظر شبکه دامپزشکی امری ضروری است.
وی همچنین ادامه داد: کمیته ساماندهی متکدیان و معتادان بی‌خانمان با سرپرستی اداره بهزیستی و کمیته ساماندهی آب و فاضلاب نیز با نظارت اداره آب و فاضلاب آبادان و با هماهنگی شهرداری تشکیل خواهند شد.
معاون فرمانداری ویژه آبادان بیان کرد: شاخص‌های ارتقای وضعیت سلامت شهرستان آبادان باید در دستور کار دستگاه‌ها قرار بگیرد.
طباطبایی تصریح کرد: از میان این شاخص‌ها تعداد بسیار زیادی به شهرداری مربوط می‌شوند که باید برای آنها کارگروه‌های متخصص مشخص شده و کار خود را آغاز کنند.
وی درخصوص اقدامات این کارگروه‌ها گفت: کار کارشناسی کارگروه‌های تخصصی باید از قبل از جلسات انجام و نتیجه آن در جلسه شورای سلامت ارائه شود.
طباطبایی افزود: خروجی جلسات از اهمیت زیادی برخوردار است و نتایج این جلسات باید به گونه‌ای باشند که رضایت مردم را جلب کنند.
معاون فرمانداری ویژه آبادان افزود: مشکلات زیربنایی شهرستان آبادان بسیار زیاد هستند که باید با منابع و اعتبارات محدود برطرف شوند.
وی در پایان گفت: جلسات شورای سلامت و امنیت غذایی باید با هدف حل مشکلات مردم برگزار شوند تا اجر اخروی را نیز در پی داشته باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *