پیاده‌رو خیابان نادری اهواز دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

خورنا: شهردار اهواز گفت: بازسازی و بهسازی خیابان نادری به عنوان هسته مرکزی کلانشهر اهواز آغاز شده و در دهه فجر به پایان می‌رسد.

سید خلف موسوی، صبح امروز در حاشیه بازدید از مناطق محروم و مرکز شهر اهواز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: ساماندهی خیابان نادری اهواز در دست انجام است و کار‌ها طبق برنامه زمانبندی شده پیش می‌رود.

وی ادامه داد: برای اصلاح خیابان نادری و اجرای عملیات مربوطه که شامل کف‌پوش و پیاده‌رو است تمام مصالح با بهترین کیفیت خریداری شده است.

شهردار اهواز با بیان اینکه برای بازسازی و بهسازی خیابان نادری اهواز در حدود دو میلیارد ریال هزینه شده است تصریح کرد: تمام تلاش‌هایی که در این پروژه در حال انجام است را شهروندان می‌توانند مشاهده کنند و از نزدیک در جریان انجام اقدامات قرار بگیرند.

وی ادامه داد: پروژه پیاده‌راه خیابان نادری در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در جریان بازدید از منطقه کوی علوی اهواز خاطر نشان کرد: آسفالت خیابان اصلی و فرعی این منطقه و همچنین خیابان شهید کردونی آغاز شده است.

موسوی اضافه کرد: فاز اول آسفالت این منطقه ۶۷ هزار متر مربع شامل خیابان اصلی و فرعی است که اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دو اکیپ در کوی علوی مستقر می‌شوند عنوان کرد: این اکیپ‌ها کار آسفالت و لکه‌گیری حرفه‌ای را با دستگاه‌های مکانیزه انجام می‌دهند.

شهردار اهواز با بیان اینکه از منطقه عین‌دو نیز بازدیدی داشتم اذعان کرد: ۴۵ هزار مترمربع از منطقه عین‌دو آسفالت می‌شود و اعتبار در نظر گرفته شده برای آن بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان است.

وی اظهار کرد: در این مناطق محروم و کم برخوردار به صحبت‌های مردم گوش کردیم و در جریان کمبود‌ها و مشکلات آن‌ها قرار گرفتیم که امیدواریم بتوانیم گوشه‌ای از این مشکلات را که مربوط به شهرداری است را حل کنیم.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920913000732#sthash.dNo9Qbdj.dpuf