توزیع شیر در استان خوزستان آغاز می شود

خورنا: معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان از توزیع شیر با اعتبار اولیه ای بالغ بر ۷۱ میلیارد ریال در ۱۶ آذرماه در استان آغاز می شود.

سیروس خدادادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: توزیع شیر در مدارس در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ که مقرر شده بود از ۱۵ آذرماه آغاز شود به دلیل تعطیلی روز ۱۵ به روز ۱۶ آذر ماه موکول شد که در تاریخ مذکور توزیع شیر به طور همزمان در سطح کشور و به طبع آن استان خوزستان آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: شیر رایگان ویژه کلیه دانش آموزان دختر و پسر شهری، روستایی و عشایری در مقطع ابتدایی و دوره اول متوسطه و مراکز شبانه روزی و همچنین مراکز کودکان بی سرپرست و مهدکودک های وابسته به مدارس ابتدایی دولتی توزیع می شود.

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان خاطرنشان کرد: اعتبار اولیه استان خوزستان ۷۱ میلیارد ریال بوده که تا ۱۲۰ میلیارد ریال افزایش پیدا خواهد کرد و با توجه به قیمت متوسط شیر استریل پیش بینی می شود تا پایان سال ۲۵ نوبت شیر بین هر دانش آموز جامعه هدف توزیع گردد.

خدادادی در پایان گفت: در حال حاضر کلیه مقدمات برگزاری مناقصه برای مشخص شدن شرکت طرف قرارداد توزیع شیر استان انجام گردیده و تا اوایل هفته آینده مناقصه برگزار خواهد شد و شرکت برنده مشخص می گردد.

گفتنی است توزیع شیر دانش آموزی در استان خوزستان از نظر اعتبارات نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ درصد رشد یافته است.