اجرای پروژه زیرزمینی شبکه برق در شوشتر

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار اجرای پروژه زیرزمینی شبکه برق به منظور ساماندهی وضعیت نازیبای این شبکه در شهر شد.

حمید جاگیر صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: باید برای اجرای طرح بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر با اتاق اصناف نیز هماهنگی لازم انجام شود تا بتوان از توان بازار در اجرای این پروژه بزرگ استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه اصناف در این باره موضع گرفته‌اند، افزود: اصناف در این زمینه موضع گرفته و ابراز داشته‌اند که در این زمینه مشارکت نخواهند کرد و باید تلاش کنیم تا این جو شکسته شود و مشارکت اصناف در این پروژه به یاری شهرداری بیاید.

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر درباره شبکه برق شهری نیز گفت: وضعیت شبکه برق شهری در مرکز شهر منظر بسیار نازیبایی را به وجود آورده است و باید در اسرع وقت برای اجرای پروژه زیرزمینی کردن شبکه برق در مرکز شهر تلاش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: تابلوهای نازیبای موجود در مرکز شهر را باید اصلاح کنیم و شهرداری در راستای جمع‌آوری تابلوها و سامان‌دهی به آنها با بازار هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.

جاگیر با انتقاد از برخی گفته‌ها در صحن علنی شورای شهر شوشتر گفت: تاکنون نه به دنبال فعالیت انفرادی بوده‌ام و نه برای کسب رای فعالیت کرده‌ام، مردم من را می‌شناسند و رای خود را در مراکز شهری دارم و نیاز به فعالیت برای محبوبیت ندارم.