پروژه‌های عمرانی شهرداری شوشتر اجرایی می‌شوند / تعیین تاریخ اجرای پروژه‌ها

خورنا: رئیس شورای شهر شوشتر گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری شوشتر اجرایی می‌شوند و آغاز به کار این پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی انجام می‌شود.

غلام سلطانیان صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: سه پروژه عمرانی موجود در شهرداری شوشتر با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال آغاز به کار خواهند کرد.

وی با اشاره به اعتبار این پروژه‌ها گفت: این اعتبارات از محل اعتبارات عمرانی ـ استانی تامین شده است و تا کنون میزان تخصیص اعتبار ۳۰ درصد است.

وی با اشاره به اینکه پروژه عمرانی بر اساس اولویت اجرا می‌شوند، گفت: احداث بلوار عمار در خیابان عمار شوشتر، احداث جاده و پل ملاصدرا در بلوار ملاصدرا و ایجاد تقاطع فرهنگ شهر و دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر و اجرای پروژه بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر از جمله پروژه‌های عمرانی شهرداری شوشتر در سال‌جاری است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر در این زمینه باید زمان را مدنظر داشته باشد، افزود: پروژه بلوار عمار و پل ملاصدرا هر دو در تاریخ ۱۶ آذر ماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

سلطانیان درباره آغاز به کار پروژه بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده این پروژه در ۲۵ آذر ماه سال‌جاری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

این مقام مسئول گفت: شهرداری شوشتر باید به زمان‌بندی شورای اسلامی شهر پایبند باشد و راس این زمان‌ها فعالیت خود را آغاز کند و زمان اتمام پروژه را نیز اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از انتقادهای موجود به شورای اسلامی شهر شوشتر عدم فعالیت عمرانی و تحول در منتظر شهری است که امید است با اجرای این پروژه چنین اتفاقی رخ دهد.