جلسه بررسی استعفای شهردار شهر چمران برگزار نشد

خورنا: جلسه بررسی استعفای شهردار شهر چمران به دلیل تجمع شهروندان این شهر مقابل شورای شهر برگزار نشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، به دنبال استعفای شهردار شهر چمران از سمت خود، قرار بود شامگاه سه‌شنبه جلسه‌ای به منظور بررسی این مسئله در شورای اسلامی این شهر برگزار و موضوع به رأی گذاشته شود.

اما شهروندان چمرانی با اطلاع از موضوع استعفای شهردار این شهر مقابل درب شورای اسلامی شهر چمران تجمع کرده و خواستار انصراف وی از تصمیم خود شدند.

*مردم شهر چمران ارادت خاصی به شهردار دارند

یکی از شهروندان چمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار کرد: شهردار چمران انسان پرتلاش و زحمتکشی است که در این چند سال اقدامات بسیار ارزنده‌ای برای شهر و شهروندان انجام داده است.

سیدکریم موسوی افزود: مردم شهر چمران از صمیم قلب به شهردار چمران علاقه و ارادت خاصی دارند و به هیچ عنوان موافق استعفا و رفتن وی نیستند.

*از استعفای شهردار نگرانیم

دیگر شهروند چمرانی نیز در این ارتباط اظهار کرد: در این چند سالی که امامی به عنوان شهردار چمران مشغول به کار بوده چهره شهر به کلی تغییر کرده و پروژه‌های بسیار خوب و تأثیرگذاری اجرا شده است.

عدنان هلالی تصریح کرد: اکثر قریب به اتفاق شهروندان چمرانی با اطلاع از موضوع استعفای شهردار چمران بسیار ناراحت و نگران آینده این شهر هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما از نمایندگان خود در شورای شهر انتظار داریم شهردار چمران را از تصمیم خود منصرف کنند.

*چهره شهر چمران گویای عملکرد شهردار است

یکی دیگر از شهروندان چمرانی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار کرد: چهره شهر چمران گویای عملکرد درخشان شهردار این شهر است و نیاز به هیچ صحبتی نیست.

رحیم مقدم ادامه داد: هرچند شهردار این شهر غیر بومی است اما دلسوزی و تلاش‌های وی برای آبادانی شهر چمران مثال‌زدنی است.

وی عنوان کرد: از این شهردار دلسوز و زحمتکش می‌خواهیم که از تصمیم خود برای استعفا منصرف شود و با قدرت بیشتر به کار خود ادامه دهد.

*جلسه بررسی موضوع به روز دیگری موکول می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر چمران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: از روز گذشته که استعفانامه شهردار به دبیرخانه شورا رسید و مردم متوجه این موضوع شدند تماس‌ها و مراجعات مکرری از سوی شهروندان چمرانی صورت گرفت.

نادر حسن‌نژادیان ادامه داد: قرار بود در جلسه عصر امروز سه‌شنبه جلسه بررسی استعفای شهردار چمران برگزار شود که شهروندان با اطلاع از این مسئله اقدام به تجمع مقابل شورای اسلامی شهر کردند.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از هرگونه تشنج و اخذ تصمیم عجولانه، بررسی موضوع را به جلسه دیگری موکول کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر چمران بیان داشت: البته با حضور جانشین کلانتری ۱۵ چمران و صحبت‌های قانع‌کننده‌ای که وی با تجمع‌کنندگان داشت، اکثر آنها متفرق شده و محل را ترک کردند.

حسن‌نژادیان یادآور شد: به احتمال فراوان جلسه هفته آینده برگزار خواهد شد و در مورد قبول یا رد استعفای شهردار تصمیم لازم را خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امامی بیش از پنج سال است سکان شهرداری این شهر را در اختیار دارد و در این مدت تلاش‌ها و اقدامات ارزنده‌ای در راستای توسعه و پیشرفت شهر انجام داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر چمران اضافه کرد: شهروندان چمرانی نیز علاقه بسیار فراوانی به این شهردار جوان و پرتلاش دارند و مخالف استعفای وی هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *